[TA]Gunners Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har nettopp kjøpt ny pc. 7800GTX, bzerk500w, kingston 1024, p43.4 ghz, asuspw95 ettellerannet og SATA200GB. Når jeg starter maskinen kommer denne melding blinkende : No analog signal og bytter til No digital signal. Jeg har lcd skjerm med vga så jeg måtte bruke transformer. Har ikke installert xp eller satt i cden. Alt virker tilsynelatende fint ellers. Jeg la merke til at på transformeren manglet det mange pinner som skulle inn i DVI'en. Skal det være sånn?` Litt frustrert.. Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ja, transformeren skal være sånn! Ferdigbygt eller selvbygt ? Feil ett sted mellom pci-e/agp utgangen på hovudkortet og skjermen vil jeg tippe! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ja, transformeren skal være sånn! Ferdigbygt eller selvbygt ? Feil ett sted mellom pci-e/agp utgangen på hovudkortet og skjermen vil jeg tippe! 5012505[/snapback] Mente vel Skjermkortet da? Trur det jeg og! Sikker på at den sitter helt i da? Kristian Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Selvbygd. Får vel gå opp å sjekke da, men mener det sitter ganske bra i. forbanna drit hvis det er noe feil. Tror dere det er skjermkort eller hoveddkort det er feil med? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kan tenkes det er Skjermkortet.. Ekke sikker men!! Kristian Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Var faktisk en defekt ram spot. Testet på alle 4 og på den første funket det ikke.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Skjermkortet er sikkert ikke aktivert i BIOS, koble til skjermen til det interigerte skjermkortet på hovedkortet, og skru om fra IGD til PEG/PCI(AGP) Eller noe lignende.... Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Fant ut av problemet. Var ikke noe integrert skjermkort heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå