Mister Awesome Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det noen av dere som vet når billettene til TG 06 kommer ut? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 På begynelsen av ny året, jan/feb. noe rundt der. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 kjekt å vite! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Sist gang var det vel i desember? Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 vet dere om det er sikkert at det blir no TG i år da? ettersom jeg har hørt, gikk kontrakten ut i år. Og JEG vet ikke om den er fornyet. noen av dere som vet det?? Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 håper det blir TG, ellers blir det stort skuff. Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 ja, det gjør jeg også det. har forberedt meg i lang tid allerede jeg. lagd en handleliste over hva jeg SKAL ha før TG. det er tradisjon med TG! Jeg hadde mitt første TG i fjor med noen venner. Det er det feteste data-partyet som finns. Egentlig skulle jeg ønske det var større og med mer mennesker. Men plassen rekker nok ikke til. Vikingskipet er vel det største man kommer til. Men thumbs up for TG. Anbefaller alle og enhver til å komme... bare en til, ketchup krig er barnslig folkens!! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 hadde jo vært tøft hvis det hadde blitt på varemessa på lillestrøm i år da... der er det iallefall nok plass skulle en tro Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 hadde jo vært tøft hvis det hadde blitt på varemessa på lillestrøm i år da... der er det iallefall nok plass skulle en tro 5022834[/snapback] Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Vikingskipet er jo tøft, alle veit jo kva som skjer der Eg var på TG -Åja, det som er i vikingskipet? Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 "Eg var på TG -Åja, det som er i vikingskipet?" hehe. ja, nettopp lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... "Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm" ^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt?? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg mener det var snakk om etter TG04 at de hadde tegna kontrakt på 3 år med vikingskipet. Skal ikke si noe med 100% sikkerhet men er det jeg husker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Finnes en egen TG06-tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455570 Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 19. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2005 vet dere hvor mye billettene kommer til å koste i år?? er det 650 som i fjor eller hva? kjenner noen her noen som kjenner noen som kjenner noen i TG crew som vet noe om det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2005 "Eg var på TG-Åja, det som er i vikingskipet?" hehe. ja, nettopp lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... "Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm" ^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt?? 5024439[/snapback] de skrev kontrakt i 2004, den gjelder for 2004, 2005, 2006, så dette er siste året de må ha det i vikingskipet, men jeg har snakket med folka i crew, de sier at det kommer til å være i vikingskipet 2007 også, de har sett på noen andre haller før de skrev kontrakt, men den som er best var vist vikingskipet, blir problemer med dusjer og toaletter i andre haller, alternativet er da at det blir portable dusjer og toaletter, noe som blir enda mer grisete og møkkete under TG enn de som er i vikingskipet, takhøyden i vikingskipet er også en stor fordel cypherbase: blir vel litt mer enn det var i fjord, tradisjonen har vært at det har økt noe hvert år... Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 20. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2005 hmmm... ja da håper jeg ikke den har økt til såååå veldig mye mer, for jeg er litt i beita for penger. skal ha nytt utstyr til TG starter, så der går en hel del penger, og siden jeg må ut med egenandel til bilen i den nærmeste tid pga repparasjoner, så er sparerisen tom da sparekontoen er uakltuell, da det er en SPAREKONTO hehe men, krysser fingrene mine for at det koster det samme eller kan leve med + 100 kr da :S og håper jeg får plass på GB rekka da Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2005 Billettene vil bli lagt ut for salg rundt desember, de kommer til å koste omtrent det samme som i fjor og ja; det blir TG 2006. Forøvrig så er http://forum.gathering.org/ er kjekt sted å diskutere TG om man ønsker å få noen fornuftige svar direkte fra crew istedet for spekulasjoner og fjas fra tilfeldige forummedlemmer. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 I år kom de vel 17. desember? Hw.no pleier å slenge ut en artikkel. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Hadde vært tøft hadde det blitt i Lillestrøm For der bor ikke jeg langt unna, også er det DRIIIITSTORT der!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå