MiSP Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det noen som vet sånn ca når Windows XP SP3 kommer ut? Jeg skal snart reinstallere, men jeg tenkte jeg skulle vente til SP3 kom, slik at jeg kan streamline den (husker ikke om det var det det het, men noen i den dur) inn på CD'en og få SP3 ferdig med en fersk installasjon. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Om du får noen svar på denne her, så er det mest sansynlig kun tipping. Det er ikke bekreftet noen lanserings-dato, og såvidt jeg vet heller ikke noen indikasjoner på når den blir lansert. Selv vil jeg tippe på rundt februar/mars 2006 Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tipper det er lengre enn det jh_. Har ikke kommet ut en alfa enda. Blir vel noen beta runder før den blir sluppet, for å luke vekk mulige feil. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 http://itpro.no/art/8388.html Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har lest at XP SP3 kommer etter lanseringen av Vista, så det kan tyde på ca et år fram i tid. Edit: For seint ute gitt;-) Endret 16. oktober 2005 av Mythos Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har hørt det samme som Mythos. Det skal etter planen komme ut i slutte av neste år. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Ok, takk, da gidder ikke jeg å vente! Jeg skal reinstallere PC'en før The Elder Scrolls IV: Oblivion kommer ut i månedsskiftet november/desember, det spillet fortjener en helt fersk installasjon av Windows! Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skal ligge XP SP3 ligge klar for nedlasting nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå