Stig Jøran Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei Maskinen jeg sitter på nå er ganske gammel, men plutselig når den er på standard klokking dvs at det i bios står 1500+, den er en Athlon 1500+. Når den står på dette kan pcen være på en stund, og plutselig så fryser den seg og sender et biiiip ut på lydutgangen slik at jeg hører det fra høytalerne. Hvis pcen er nedklokket til 995 mhz, så er den dønn stabil. Tingen er at den er ikke varm eller noe sånnt, men har en PSU på 250W, det skal jo igrunn holde til: WD 40GB Elitegroup K7s5A 2x 256 mb ram Geforce 2 mx Amd Athlon Xp 1500+ 2 stk nettverkskort 1 lydkort. Hva kan være årsaken til plutselig låsing? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Windows? Hos meg skjedde iallefall frysing av skjermbilde pga. skjermkortet. Kan vel også være minnet som er problemet. Hvorfor den funker på en lavere hastighet skal jeg ikke fundere på, for da funderer jeg bare på noe jeg ikke har peiling på Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Byttet psu til en på 350w, funker fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå