untouch4ble Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Norton min går ut om litt over ei uke, så tenkte jeg at jeg skulle fornye dette. Men problemet her er at man må ha cd key. Når jeg kjøpte PC fikk jeg med en CD med drivere til hovekortet og på denne cd var det også mange andre små programmer, deriblant Adobe, Norton(denne jeg skal fornye), Winbond etc... Det som er saken, er at jeg finner den ikke skrevet på cd coveret. Mulig å finne den i RegEdit? Andre forslag til hva jeg skal gjøre? Endret 16. oktober 2005 av untouch4ble Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Er det virkelig ingen av dere som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ingen med kunnskap til dette problemet? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hei, hvis du tar en tur i en databutikk,eller på nettet og kjøper en oppgradering der, så vil du få en ny cd som du installerer. Da er prod.key bak på cd-coveret på den. Endret 20. oktober 2005 av olejohnny Lenke til kommentar
cryptocustodian Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Norton min går ut om litt over ei uke, så tenkte jeg at jeg skulle fornye dette. Men problemet her er at man må ha cd key. Når jeg kjøpte PC fikk jeg med en CD med drivere til hovekortet og på denne cd var det også mange andre små programmer, deriblant Adobe, Norton(denne jeg skal fornye), Winbond etc... Det som er saken, er at jeg finner den ikke skrevet på cd coveret. Mulig å finne den i RegEdit? Andre forslag til hva jeg skal gjøre? 5012352[/snapback] Hei. Jeg kan muligens hjelpe deg på en lovlig måte her. send mail til [email protected] ;-) Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har du registeret versjonen din hos Norton, vist du det har skal du ha fått et reg nr. som du kan bruke. Eller du kan ringe her. 23053300 for veldig grei hjelp. Håper at du får det til. Terumo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå