Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du nettavhengig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv bare ISDN (der hvor jeg bor blir det ikke ADSL før langt ute i neste år, selv om jeg bor 100m borte fra en ganske moderne telefonsentral). Men da jeg har også inkludert internettaktiviteten på jobben, blir scoren sånn som den er.

 

Presiserer at jeg for det meste bruker internettilkoplingen der til informasjonssanking - det er viktig å holde seg oppdatert på det som skjer (er servicetekniker data/tele)...

 

EDIT: Kommaleif.

 

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-08-21 15:22 ]

Lenke til kommentar

Mitt resultat;

 

Du er i faresonen

 

Du fikk 47 av totalt 77 poeng

 

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

 

Jeg som bare har ISDN... Ikke så ille da...

Lenke til kommentar

26 poeng.

 

Ordene "moden" og "fornuftig" ble brukt om meg. Tror jeg får printe det ut, ramme det inn og henge det på veggen, for det har aldri hendt meg før... :lol:

 

Kun spørsmålet om man valgte nett fremfor sex hadde nå vært nødvendig. Det vil gi klart svar om man er nettavhengig :grin:

Lenke til kommentar

Du er i faresonen

 

Du fikk 59 av totalt 77 poeng

 

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

 

 

Sjekk fasiten eller ta testen en gang til

Lenke til kommentar

Du har nettvett!

 

Du fikk 32 av totalt 77 poeng

 

Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik!

 

jeje... føler meg passè.

 

litt feil med å gi full score (5 poeng) når eg krysset av for "warez" for det eg bruker nettet mest til. det er ikkje slik at eg sitter og ser på nedlastinga akkurat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...