Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du nettavhengig?


Anbefalte innlegg

Ny "test" fra DinSide Data, klikk her.

 

Mitt resultat:

 

Quote:


Du er i faresonen


Du fikk 37 av totalt 77 poeng


Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!


 

Stemmer nok dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er i faresonen

 

Du fikk 35 av totalt 77 poeng

 

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

Lenke til kommentar

Du er i faresonen

 

Du fikk 58 av totalt 77 poeng

 

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

Lenke til kommentar

Du er i faresonen

 

Du fikk 56 av totalt 77 poeng

 

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

 

 

jaja.... jeg liker data :grin:

Lenke til kommentar

"Du har nettvett!

 

Du fikk 30 av totalt 77 poeng

 

Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik!"

 

LOL...kjerringa synes jeg bruker for mye tid forran dataen....BTW..mye teite spørsmål i testen, for jeg bruker nettet til mye spilling, ikke porr og annet tull :smile:. Spes når kjerringa ligger på sofaen med nesa iværet blir det noen heftige matcher med Quake3 eller Wolf....lol

 

Har forresten vondt i høyre skulder og overarm..*au*

forbanna mus :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...