sm1pea07 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det noen som har erfaring med Echo Mia eller Echo Mia Midi? Vurderer et slikt kort. Det eneste jeg ikke er sikker på er om det er mulig å kjøre Dolby Digital eller DTS over SPDIF coax. Har hørt att det skal være mulig å programmere disse lydkortene manuelt. Og hva er forskjellen på Mia og Mia midi? Alternativet er f.eks. M-Audio Revolution 7.1 som anbefales på f.eks Vendur. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 http://www.xs-sound.dk/ X-Mystique 7.1 er vel det eneste kortet som kan gi deg Dolby Digital hele tiden. De fleste andre kort støtter bare sendthrough Dolby Digital når en ser på DVD. Forskjellen på Mia og Midi er kun MIDI-kontaktene, samt at Mia er gått ut av produksjon. (Du linket jo til "discontinued"-sida til produsenten!) Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det kortet virker veldig interresant. Ingen i Norge som forhandler det ser det ut som. Det tar vel tid om det er snakk om toll osv. Jeg setter pris på anbefalinger, men tenkte på om noen hadde erfaringer med echo kort. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har hatt dette kortet ett års tid og er meget fornøyd. Kortet får du hos blant annet procom Om kortet kan programeres manuelt eller ikke skal jeg ikke utale meg om, men vil jo tro at et kort som er detikert for surround vil være bedre på dette området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå