intelli-musa Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg skal skrive en oppgave på skolen om spillhistorie og gode og dårlige sider med dataspill. Noen som har noen innspill eller linker til steder jeg kan lese mer om spillhistorien. Er bare 18 år gammel, så jeg var vel ikke født når spilleventyret startet. All respons tas imot med stor takk. (skal nevne dere i oppgaven som kilder:) ). Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Skulle kanskje blitt postet i skole forumet (her)? Kanskje du finner noe her?, det er på dansk men du forstår sikkert fordet. EDIT# skriveleif Endret 15. oktober 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 http://www.pbs.org/kcts/videogamerevolution/history/ Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 takk for linken skoledelen av forumet er jo under off-topic, det handler jo om matteoppgaver og sånt tull! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Når skal du levere? Eg skreiv ei lita oppgåve som tok for seg eit litt liknande tema for eit år eller to sidan, kanskje eg kan finne noko der som er til nytte. Men eg får nok ikkje tak i den før mot slutten av veka. Send meg ein PM dersom du er interessert. Kay Lenke til kommentar
Agres Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 http://www.pbs.org/kcts/videogamerevolution/history/ 5012117[/snapback] Interessant side det der nevn Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Skoleoppgave er skoleoppgave. Dermed hører posten til i skole. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen som har noen meninger om dårlige/gode sider med spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå