Kannath Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei vurderer å kjøpe meg BenQ T905 men er litt usikker på åssen det vil funke på min pc siden den er ganske gammel. Vil helst kjøre maks oppløsning på skjermen samt bruke DVI. Har dette kortet Geforce 4 Ti4200 128mb som visstnok skal støtte DVI men lurte på om noen har erfaring med dette sammen med en slik skjerm. Håper på svar. Hilsen Kenneth. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Ingen? Litt av bruket jeg skal ha er wow, fm06, film, photoshop samt at jeg vurderer å koble opp Xbox360 til den om jeg får bedre bildekvalitet enn på 32" min. Håper noen har noen svar siiden jeg trolig kjøper imorra Lenke til kommentar
Juke Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nå har ikke jeg så mye peiling på akkurat det skjermkortet og den skjermen, men jeg ser i allefall ingen grunn til at den skjermen IKKE skal fungere sammen med skjermkortet ditt, så lenge skjermkortet har DVI-utgang. Vil du være helt sikker, kan du jo alltids ringe butikken og spørre før du bestiller. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Naboen min jobbet der men han var litt usikker åssen det ville bli men tror jeg går for den skjermen. Er greit å ha en bedre skjerm enn min 17" Panasonic fra 1905! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen innvendinger før jeg kjøper imorra? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Går helt sikkert fint det. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Blææ utsolgt, ikke fikk jeg utstillingsmodellen heller. Har forhåndsbetalt og får ett eksemplar på døren (av naboen som jobber der) på onsdag eller torsdag. gleder meg veldig Kjøpte forresten microsot mus/tastatur men får fan ikke til scrolling på det O.O Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har fått den nå Desverre får jeg ikke DVI til å funke selv om skjermkortet skal takle det men funker fett med den vanlige kabelen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå