Newt32 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ja hei! Har tenkt en stund på dette her nå og håper det kan funke. Hva med å ta vekk Half-Life og Counter-Strike, og heller putte inn en flott Steam? Jeg så det for meg slik: Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte -> Steam Og inni Steam ligger det fire kategorier: - Half-Life motoren (Spill med den gamle HL grafikk-motoren) - Source motoren (Spill med Source grafikk-motor) - Mapping og moddelering - Third-Party games (evnt. Sidespill?) sånn som garrys mod... Blir kanskje litt mye klikking. Men poenget er der. Tror vi trenger en ny deling på dette. Akkurat nå føler jeg at det er så rotete på en måte. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Skulle denne egentlig vært postet i Gamer.no sitt tilbakemelding forum? Ble litt usikker nå.. hmmm? Endret 15. oktober 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ja dette skal under tilbakemelding gamer. Dessutan tviler eg på at forslaget ditt vil bli aktuelt. Det vil bli for mykje trykking for å kome fram til ønska kategori. Det vil og føre til mange feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg