W Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Siden jeg installerte msn 7x har jeg hatt problemer med at folk ikke ser det jeg skivier, umulig å få sendt ting og at de ikke ser linker jeg sender hvis jeg sender en før jeg skriver noe. Hadde ingen av disse problemene da jeg brukte msn 6.2, men da jeg prøvde å instalere det, fikk jeg melding om at jeg måtte oppgradere osv. Er det mulig å laste ned en patch eller noe sånt som gjør at jeg kan bruke 6.2? Lenke til kommentar
morra Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Du trenger ikke laste ned noen patch for å bruke v6.2; du kan finne install-fila på Oldversion.com. Husk å fjerne 7.x før du installerer. Lykke til Lenke til kommentar
W Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Du trenger ikke laste ned noen patch for å bruke v6.2; du kan finne install-fila på Oldversion.com. Husk å fjerne 7.x før du installerer. Lykke til 5012926[/snapback] Får fortsatt melding om at det har kommet en ny verson og at jeg må installere den før jeg kan logge inn. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har en versjon liggende av MSN Messenger 6.2 som man ikke kan oppgraderes. Husker ikke hvor jeg fikk tak i den, men det var på nettet en plass. Søk etter MSN Messenger 6.2 på google.com. Da finner du den nok tilslutt. Lykke til. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Har til tider de samme problemene i Gaim så de kan hende det ikke er klienten som er skyld i dette... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg er også ute etter å bruke 6.2 uten å bli påtvunget oppgradering til 7.x Har søkt litt rundt på Google men finner ingen løsning. Fint om dere sier fra hvis dere finner ut av dette. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har det jeg, lasta den ned for noen dager siden, finner den på google når du søker på msn 6.2 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Fikk installert en versjon av 6.2 som ikke tvinger meg til å oppgradere. Fant den på denne siden http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...ssenger-6.shtml Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Vet noen om en slik versjon uten tvungen oppgradering på norsk også? Har selvfølgelig sjekket nettsidene til MS Norge, men fant utelukkende versjoner som må oppgraderes under installasjonen. Endret 16. oktober 2005 av johnj Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Når vi er inne på emnet, er det mulig å konverte og/eller bruke gaim smiley pakker i MSN? Edit: Og forhindre MSN i å bruke det bikkjestygge 16 fargers ikonet i traybaren? (Kanskje bytte diverse bilder med reshack, har prøvd litt.) Endret 17. oktober 2005 av operaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå