Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Heia:-D Er det noen her som kan hjelpe meg me å vurdere dette kabinette?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122073&cks=PRL Eg synst det ser bra ut:-P Har ein Kompis som har det heilt blankt gjennomsikti... Kanskje er det det samme? Uansett så takker eg på alle som kan hjelpe meg:-D MvH Fonz92 Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 tja, ser HARDCORE fjortiss ut det kab ivertfall :!: Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Syntest det er Kult eg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 ja kult er det:P ja 14tiss er det ogsp hmm kabinette ser jo greit ut det, følger vist med en hasnke til å feste cpu med og litt sånt har jeg hørt.. er usikker på kvaliteten, alt er jo av plast.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Kabinettet var intet annet enn direkte ufyselig. Kjøp noe annet, du blir sikkert å angre om noen år. Endret 15. oktober 2005 av qweac Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Plast ja... men må jo vere litt den skal tåle... Foresten eg er jo fjortis Lenke til kommentar
DaWiper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Problemet med de gjennomsiktige kabinettene jeg har sett til nå er at det er veldig vannskelig og gjemme kabler da alt synes... Utover det lover det veldig dårlig for EMI skjerming hvis hele greia er laget av plast e.l. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Sorry for denne posten, var ikke med vilje Endret 15. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Men.... Dei ledningane kunne eg jo alltids klare å ordne...Kan jo lage dei litt stili Pakke dei inni san at dei lyser til UV men men.. det er jo ein annan sak.. Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Sorry for denne posten, var ikke med vilje 5011790[/snapback] Hehe :!: Gjer ingen ting... Mange som sier det om dei kabinettene for eksempel EG synst er stili Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) UV? Menneskeøyet kan ikke se UV-stråler. Endret 15. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 UV? Menneskeøyet kan ikke se UV-stråler. 5011809[/snapback] Var ein kompis som sa at hadde vi UV i eit Neonlys f.ek så kunne det lyse opp ein kabel som blir lyst opp av UV liksom.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har et likt kabinett. Vil ikke anbefale dette kabinettet for fem flate øre, grunner: - Vanskelig å jobbe i - blir fort ripete - etter du har vært enn del på LAN er kabinettet ganske så løst(er jo bare å skru fast skruene men uansett) - dekslene for fremme for ikke brukte 5,25"brønnene er elendige(sitter ikke fast) - blir utrolig stygt etter en stund når det blir fult av støv i bunnen. Dersom du bestemmer det for å kjøpe dette kabinettet kan du sende meg en personlig melding før du begynner å bygge så kan jeg gi deg noen tips for enklere montering. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Sorry for denne posten, var ikke med vilje 5011790[/snapback] Hehe :!: Gjer ingen ting... Mange som sier det om dei kabinettene for eksempel EG synst er stili 5011804[/snapback] nei. men har man uv lys(katode) og eks kabelstrømper som reflekterer uv. så lyser de liksom opp masse efekter man får der, eks: u kabelstrømper, uv strips, uv tusj, uv ram hetter, uv vifter osv.. bare å ramse opp ehh har sett kabinette på et" bilde fra lan" og det lyser faktisk opp så sterkt som det gjør p bilde, så kabler osv syns veldig dårlig..(gjør ikke noe om det er mye rot).. men er kvaliteten og kjølinga som er spørmålet.. og til de som klager på 14tiss kabinett: ja kanskje man blir le av det etter et år. men hva så.. da kan man jo bare kjøpe et nytt et Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har hatt det kabinettet selv.. Må bare si at jeg syns det suger hardt. Skikkelig hardt også.. Grunnene er enkle, skal du flytte noe må du så og si demontere hele kabinettet. Å gjemme ledninger er ikke så fryktelig, men å få en fin luftstrøm er derimot umulig. Kabinettet har så mange dumme løsninger at det er til å grine av.. Ikke kjøp det, det er mitt tips.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, jeg hadde det kabinettet ganske lenge faktisk, var greit nok det og tøft på lan, men vanskelig å få det til å se ordentlig ut og ryddig. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg har hatt 2 sånne gjenomsiktige kabinett før, fra Sunbeam (ikke kjøp AC ryan). Og tro meg jeg er overhodet ikke stolt av det. Og det er ikke vanskelig og få det ryddig du må bare putte ALLE kabler inn i sleeves. Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Oisann Men asso... Eg er ikke den som fikler så mye inne i kabinette... Tar det av og på når eg skal ha noe inni ellert sant... Ingen som er fårnøgde her nei.. Men vist eg ikke skal kjøpe AC rayn..... Kan noen gi meg ein link til denne Sunbeam? mvh Fonz Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har et likt kabinett. Vil ikke anbefale dette kabinettet for fem flate øre, grunner: - Vanskelig å jobbe i - blir fort ripete - etter du har vært enn del på LAN er kabinettet ganske så løst(er jo bare å skru fast skruene men uansett) - dekslene for fremme for ikke brukte 5,25"brønnene er elendige(sitter ikke fast) - blir utrolig stygt etter en stund når det blir fult av støv i bunnen. Dersom du bestemmer det for å kjøpe dette kabinettet kan du sende meg en personlig melding før du begynner å bygge så kan jeg gi deg noen tips for enklere montering. 5011880[/snapback] Det er greit Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Kjøp nå for guds skyld noe skikkelig, slik som f.eks. denne. Endret 16. oktober 2005 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå