Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) da jeg ikke gidder å starte en diskusjon på hvorfor han mener det så spør jeg heller dere her på forum Hva er egentlig HTML og er det dårlig? Endret 15. oktober 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 HTML er en standard for elementer man presentere på en webside. HTML-kode danner altså en webside. Hvis du går på Vis -> Sidens kildekode/Kilde/Kildekode, ser du hvordan HTML-kode ser ut. Hva han mener med "HTML suger" kan jeg ikke forstå. Kanskje han har den vrangforestillingen at XHTML er mange hundre ganger bedre enn HTML. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Virker som et typisk utsagn fra en Flash-tilhenger, som ikke gidder å lære seg HTML, elns. Spør han om han kan begrunne meningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 ja tenker jeg skal det når han logger på Msn hvor msnnavnet hans er "Erik..... SKJERA!!!...... HTML SUCKS" hehe:) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Virker ikke som et spesielt godt gjennomtenkt utsagn. HTML står for Hyper Text Markup Language er det som bygger opp innholdet i de aller fleste websider. Som navnet tilsier, er det et markeringsspråk. Med HTML angir du altså hva som er de ulike delene av en webside. Hva som er tittelen, hva som er en overskrift, hva som er en link, også videre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 han koder sikkert også er det noe han ikke får til. derav sånne utsagn i frustrasjon... sikkert grunnløst utover det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå