durablig Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har bestillt en Bærbar Pc med 2Ghz pentium M prosessor 533mhz og med Ram som kjører på 400Mhz. vil dette føre med seg noen problemer? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 uhh, litt merkelig spørsmål. Jeg forstår det slik at du vil vite hvor god den er?, nja, den er helt fint til kontorbruk, så lenge det ikke er spill du skal bruke den til kan du ta det helt med ro :!: Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nei det er ingen problem. Lenke til kommentar
durablig Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 hehe, det var kanskje litt klønete ja.. tingen er at jeg ser RAM som kjører på 533 (som prosessoren) og prosessorer som kjører på 400Mhz (som mine ram) lurer da på om komponentene som kjører samme Mhz skal være sammen og om det blir konflikt om man har komponenter som kjører på forskjellig Mhz som min pc gjør. håper det var litt klarere:) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 uhh, litt merkelig spørsmål. Jeg forstår det slik at du vil vite hvor god den er?, nja, den er helt fint til kontorbruk, så lenge det ikke er spill du skal bruke den til kan du ta det helt med ro :!: 5011425[/snapback] Er du edru? Lurer på hva du svarer på egentlig? og også hvordan du kan si at en maskin ikke duger til spill, når ikke skjermkortet er nevt i det hele tatt Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Må si meg selv uenig i det du sier Erlend. En pentium M er god nok til å spille de fleste nye spill uten problemer..... Men er litt mer gfx kort avhengig. Når det gjelder 533fsb og minne som kjører 400mhz så er det en løsning mange har på laptoppen sin på grunn av manglende støtte for økt hastighet på minne et eller annet sted i systemet... Altså; helt normalt, og forskjellen på ytelse er ikke så mye heller.. Endret 15. oktober 2005 av neofix Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 uhh, litt merkelig spørsmål. Jeg forstår det slik at du vil vite hvor god den er?, nja, den er helt fint til kontorbruk, så lenge det ikke er spill du skal bruke den til kan du ta det helt med ro :!: 5011425[/snapback] Er du edru? Lurer på hva du svarer på egentlig? og også hvordan du kan si at en maskin ikke duger til spill, når ikke skjermkortet er nevt i det hele tatt 5011441[/snapback] huh, la oss si at prosessoren forteller oss det meste Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Erlend: Tror du forveksler en pentium M med en vanlig pentium eller.no, fordi din mening om at en P-m 2ghz ikke holder til spilling, den kjøper vi ikke Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 uhh, litt merkelig spørsmål. Jeg forstår det slik at du vil vite hvor god den er?, nja, den er helt fint til kontorbruk, så lenge det ikke er spill du skal bruke den til kan du ta det helt med ro :!: 5011425[/snapback] Er du edru? Lurer på hva du svarer på egentlig? og også hvordan du kan si at en maskin ikke duger til spill, når ikke skjermkortet er nevt i det hele tatt 5011441[/snapback] huh, la oss si at prosessoren forteller oss det meste 5011467[/snapback] Ååå herregud Her har vi en fersking skjønner jeg.. En PentiumM 2,0 GHz 533 mhz yter ca som en 3,4 mhz Pentium4... og egner seg yppelig til spilling Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ahhh, ja selfølgelig På en eller annen måte blandet jeg nå med Celeron M, bare å beklage Endret 15. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ahhh, ja selfølgelig På en eller annen måte blandet jeg nå med Celeron M, bare å beklage Edit: Beklager double-post Endret 15. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
crysys Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) uhh, litt merkelig spørsmål. Jeg forstår det slik at du vil vite hvor god den er?, nja, den er helt fint til kontorbruk, så lenge det ikke er spill du skal bruke den til kan du ta det helt med ro :!: 5011425[/snapback] Er du edru? Lurer på hva du svarer på egentlig? og også hvordan du kan si at en maskin ikke duger til spill, når ikke skjermkortet er nevt i det hele tatt 5011441[/snapback] huh, la oss si at prosessoren forteller oss det meste 5011467[/snapback] Egentlig så forteller dette mer om deg enn noe annet. En 2ghz slår vel en 3,2ghz p4 i ytelse.... Men viss du er så sikker i den sak, for du fortelle XPS eiere hvordan maskinen deres med 2ghz cpu og 7800gtx ikke duger til spilling Edit: Erlend: Gidd å poste beklagelse i deg jeg skriver hets om deg Neida... godt å se at du bare tok feil og at det ikke var din overbevisning Endret 15. oktober 2005 av crysys Lenke til kommentar
durablig Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hva har forskjellen i klokkefrekvens å bety da? ingenting? er bare RAM brikkene tregere? Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 *Offtopic* Erlend: Hehe, du forstod den til slutt ja Men du :Jada-Jada: Reagerer litt på måten du svarer erlend på... Er mulig å gi en tilbakemelding på en penere måte Durablig: Bare for å dobbeltbekrefte svaret på spørsmålet ditt: 533mhz eller 400mhz har ikke så mye å si for ytelsen i de fleste tilfeller. Er slik på mange laptopper, blant annet den jeg sitter på nå Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 *Offtopic* Erlend: Hehe, du forstod den til slutt ja Men du :Jada-Jada: Reagerer litt på måten du svarer erlend på... Er mulig å gi en tilbakemelding på en penere måte Sant nok men jeg ble litt irr da han pekte nese til meg (beklager det) Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 litt lynsjemobb tendenser her? sitter med en Acer TravelMate 4604 med x700, M760, 80gb disk og 1gb minne. denne er i allefall ikke noe å spille på, engang ikke age of empireIII (demo), og i hvertfall ikke far cry, som underholdning på toget inn på jobb.. denne boksen duger til å skrive brev og vise en presentasjon på, ikke stort mer.. spiller jeg gjør jeg det på en stasjonær maskin.. for de som lurer har jeg formatert disken og lagt inn xp pro fra bunnen av med bare de mest nødvendige driverene, uten hell. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) litt lynsjemobb tendenser her? sitter med en Acer TravelMate 4604 med x700, M760, 80gb disk og 1gb minne. denne er i allefall ikke noe å spille på, engang ikke age of empireIII (demo), og i hvertfall ikke far cry, som underholdning på toget inn på jobb.. denne boksen duger til å skrive brev og vise en presentasjon på, ikke stort mer.. spiller jeg gjør jeg det på en stasjonær maskin.. for de som lurer har jeg formatert disken og lagt inn xp pro fra bunnen av med bare de mest nødvendige driverene, uten hell. 5011568[/snapback] Sjekket ut virtuel minne..? Endret 15. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
durablig Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hmm, burde ikkje det fungere bra da? var jo ikkje så værst den pcen! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) litt lynsjemobb tendenser her? sitter med en Acer TravelMate 4604 med x700, M760, 80gb disk og 1gb minne. denne er i allefall ikke noe å spille på, engang ikke age of empireIII (demo), og i hvertfall ikke far cry, som underholdning på toget inn på jobb.. denne boksen duger til å skrive brev og vise en presentasjon på, ikke stort mer.. spiller jeg gjør jeg det på en stasjonær maskin.. for de som lurer har jeg formatert disken og lagt inn xp pro fra bunnen av med bare de mest nødvendige driverene, uten hell. 5011568[/snapback] Da er det noe annet som er feil med maskinen, for skjermkortet og dine spesefikk skal klare disse spillene veldig greit. Endret 15. oktober 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
crysys Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 ...... age of empireIII (demo)..... 5011568[/snapback] Hvor har du fått tak i denne ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå