Loomy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Uff, indentering av første linjen i paragrafer hører hjemme i bøker, ikke på nettsider. Makan til effektiv lesbarhet-dödare skal du lete lenge etter Og btw, Teddy ruler IKKE: Endret 6. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Skal fikse "Teddy Ruler" og innrykk senere idag. Noe annet jeg bør mekke litt på i samme slengen? Har tenkt til å lage en liste på førstesiden med forskjellige .css stiler man kan velge så kan man bytte farger osv... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Har fikset mindre avstand fra header til meny, ingen innrykk, ny skrifttype og endret line-height litt. Bedre? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Har addet en skinvelger og hittil er hele to skins tilgjengelige på til siden min! Meninger om det gamle og tips til nye skin? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Fancy, men savner en "hjem" knapp... Hvis jeg feks går inn på siden din og kommer til Borderskin, så velger jeg Blåløv og går inn på blog. Da kan ikke jeg komme meg tilbake til Borderskin igjen, uten å trykke på "tilbake" EDIT: Border skin var helt greit, men rosa overskrift Og det hjørnet nede til høyre var ikke pent gjort, veldig kornete Endret 9. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Fancy, men savner en "hjem" knapp... Hvis jeg feks går inn på siden din og kommer til Borderskin, så velger jeg Blåløv og går inn på blog. 5130737[/snapback] Hint: Trykk på header. Hvordan kan jeg "antialiase" footeren min da? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Det ser ut som om du er en jævla kunstner jo....er du det? Det står ikke det i "om meg" seksjonen nemlig...?! Endret 11. november 2005 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det ser ut som om du er en jævla kunstner jo....er du det? Det står ikke det i "om meg" seksjonen nemlig...?! 5138093[/snapback] Er derfor jeg har byttet mainskin til "GS 21R" som er motoren på bilen min. Pappa'n min kunster på fritiden, det er det nærmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå