ysm Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har tenkt å kjøpe HP iPAQ. Leste imidertid på siden http://www.nettguiden.info at den var noen tanker rundt denne. Er det noen andre som har tilsvarende erfaringer som nevnes på nettguiden.info? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Oj, du burde endre emnetittelen før denne tråden blir stengt! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Den emnetittelen bør endres straks, viss ikke vil tråden stenges... PDA er ikke mitt sterkeste område, men HP er vel ikke noe sterk på PDA. Og med den omtalen i linken din, så ville jeg valgt et annet merke. Endret 15. oktober 2005 av pologutt Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Mitt forslag: slett ditt inlegg, innrøm at emnetittelen ikke går overens med retningslinjene og opprett en ny tråd med bedre emnetittel i "Hjelp, jeg skal ha ny telefon" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Gidd å reklamere mer for den siden din nå da. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Da tråden allerede er offtopic, emnetittel er ikke i nærheten av beskrivende og tråden er feilpostet stenger vi denne. Trådstarter oppfordres til og opprette en ny tråd i riktig kategori med en beskrivende emnetittel. Les mer om riktig bruk av emnefelt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg