Howdy Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har en Lite-On 40x brenner (LTR-40125W), med siste oppgraderte firmware. Jeg leste på nettet et eller annet sted at denne brenneren kunne brenne CD-er helt opp til 99 minutter. Derfor gikk jeg til anskaffelse av en ”cakebox” med 25 Mmore 90 minutter/800MB CD-R-er på komplett.no. Da CD-ene kom puttet jeg inn en CD og prøvde å brenne på den med Nero 5.5.9.0. Men fikk med en gang beskjed om at det ikke var plass til å brenne så mye på CD-en. Det jeg prøvde å brenne var faktisk under 700MB. Jeg fikk Nero til å vise info om mediet fant da ut følgende: Blank CD-Recordable, Total Capacity: 00:00.00 0MB, Available Capacity: 10:00.0 88MB, noe som da skulle tilsi at det bare er 10 minutter og 88MB ledig på CD-en. (Det slo meg at dette er muligens den plassen CD-en har over 700MB?) Det gikk greit å brenne over 700MB på platen når jeg kjørte opp Nero i overburn. Men det er jo litt irriterende å gjøre det hele tiden når du vet at CD-en skal takle opp til 90 minutter. Noen som har vært borti noe lignende og har funnet en løsning på problemet? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Bruker du disk- at -once ? Hvis ikke prøv det.. Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Gå på Mmore's hjemmeside. De har lagt et .pdf dokument ut som forklarer nøye åssen man gjør det. http://www.mmore.com Klikk på News - da ser du det. Lenke til kommentar
Howdy Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Takk skal du ha! Jeg hadde faktisk brent CD-ene akkurat slik som oppskriften til Mmore sa. Men nå fikk jeg iallfall bekreftet at det ikke var noe galt med CD-ene eller oppsettet mitt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå