synsing Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Synes dette var litt artig. Jeg hadde ett bilde igjen på filmen. Burde jeg valgt mindre blenderåpning, eller er det bra med lyngen/bakken som blir mer og mer uskarp ? Endret 19. oktober 2005 av firstperson Lenke til kommentar
jh.sb Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes det er helt perfekt at baggrunden bliver uskarp. Det giver mere liv i billedet at kun træstammen er skarp. Man kan jo stadig godt se hvad baggrunden er, uden at det forstyrre. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det er litt vanseklig å se pga kompressjon/scankvalitet, men perfekt blender i dette tilfellet her - spør du meg - er nok nedblending til at hele treet er i fokus, men ikke mer. Kan se ut som om øverste del av treet er ute av fokus, men det ser jo du som har orginalen best. I alle fall burde det vært det IMO. Endret 15. oktober 2005 av ragamuffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå