simenss Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har fra før av en nettside hvor brukere kan registrere seg, og nå vil jeg gjerne legge inn phpBB. Men det blir utrolig teit om brukerne må ha en bruker for forumet og en for resten av siden. Å integrere phpBB i et eksisterende brukersystem regner jeg med at vil bli en stor jobb. Er det noen som har erfaring med dette, og som kan gi meg noen gode råd/tips? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvis du har greie PHP kunnskaper tror jeg ikke det er noe problem å lage noe sånt. Du kan jo titte litt på tabellen for brukere i phpBB. Finn ut hva slags hash dem bruker ol. Så lager du et innloggingsscript som sjekker opp mot phpBB sin brukertabell. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Sånn, da er det gjort! På tide å legge seg nå Er mye jobb å sette opp et slikt forum, og få det til å fungere med et helt annet brukersystem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå