Goscinny Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Veit at dette har vært oppe mange ganger før, men jeg har prøvd å søke, og så har jeg dårlig tid! Kan en eller annen hjelpe meg fort? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Veit at dette har vært oppe mange ganger før, men jeg har prøvd å søke, og så har jeg dårlig tid! Kan en eller annen hjelpe meg fort? 5011127[/snapback] Hjelpe deg med hva? Hva er det du spør om egentlig? Det er bare Windows og prosesser knyttet til Windows som starter opp med Windows. Endret 15. oktober 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Mener hvilke programmer som starter opp når du skrur på datamaskinen, ikke nødvendigvis med windows. Det er en liste hvor du ser programmene som starter opp når du starter maskinen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du mener antakelig programmet msconfig. Start det, og du finner hva som startes opp med Windows. Under Administrative Verktøy/Tjenester finner du også endel om hva som startes opp. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Noe Norton antivirus-dritt starter opp hver gang dataen skrus på, men jeg får ikke sletta norton. What to do? Lenke til kommentar
DaWiper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvis jeg ikke husker mye feil så er oppstarts lista i msconfig tom etter en fresh-install av winxp.... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvis jeg ikke husker mye feil så er oppstarts lista i msconfig tom etter en fresh-install av winxp.... 5011535[/snapback] Hvor finner man så m$config? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Klikk Start/Kjør... Så skriver du inn msconfig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Klikk Start/Kjør... Så skriver du inn msconfig. 5013564[/snapback] Ja, det er i XP, men Win 2000? Trodde ikke det virka der? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 det funker der. men så vil jeg anbefale deg å la norton antivirus ligge, det er der for en grunn, å beskytte PCen din fra virus, spyware, malware og alt annet ulumsk som lurker ute på internett i disse dager. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 det funker der. men så vil jeg anbefale deg å la norton antivirus ligge, det er der for en grunn, å beskytte PCen din fra virus, spyware, malware og alt annet ulumsk som lurker ute på internett i disse dager. 5013588[/snapback] Selvfølgelig, men det er ikke så greit å installere en nyere versjon når den gamle driden ligger der... Når jeg skulle uninstalle den elste versjonen, kom jeg borti en knapp på strømfordeleren, så alt skrudde seg av :O Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvis du skal fjerne Norton,så søk på google etter uinstall Norton, eller delete norton e.l. Det er mye som kan gjøres for å fjerne Norton hvis det ikke ble fjernet skikkelig første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå