vanetten Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har ein 3Com OfficeConnect hub som suser irriterande mykje. Har hatt ein annan versjon før (4 port i staden for 8 port), og den lagde ikkje lyd i det heile tatt. Nokon som har hatt liknande problem kanskje? Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Litt skryt til 3Com. Det tok mindre enn ein halvtime frå eg sendte skjema med informasjon om problemstillinga til eg fekk svar. Det er bra support! Sjølv om eg må sende den inn... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har også støy ifra min Office 8porter. Trodde det var vifte i den, men det var det ikke...kanskje jeg skulle sendt min inn og? Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Det er vel uansett garantisak, så det kostar lite å sende inn. 4-portaren som eg hadde før lagde ikkje lyd i det heile, og eg har sett fleire 16-portarar som heller ikkje lagar lyd. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Når du tok kontakt med support, var det Usa eller Norge? Hvor måtte du sende hub'en? Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Sorry for seint svar...sjekkar ikkje så ofte forumet. Tok kontakt med den europeiske support-avdelingen (på nettsidene). Måtte fyrst registrere produktet og deretter var det egentleg ganske greit! Huben skal sendast til ei adresse i Oslo (har ikkje kome så langt endå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå