Gå til innhold

"Internatet" - finnes det slike drittunger?

Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Blafret gjennom kanalene idag, og kom innom "Internatet" på TV Norge.

Maken til patetiske, sytete byrotter av noen drittunger skal man lete lenge etter! Noen hadde aldri tatt i en vaskeklut. Heh, på tide at militæret blir obligatorisk for _alle_. De fremsto som lavpannede McDonalds-idioter i trassalderen, alle som en.

Jeg begynner å lure på om en krig i ny og ne er det som skal til for å minne oss på hvor godt vi egentlig har det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
99.99999% sannsynlighet for at TVN har plukket ut de mest patetiske ungdommene de har funnet av dem som søkte? ja!

5010968[/snapback]

Mja. Mange av vi som kom til andregongsintervjuet (siste intervjuet før utvelginga) var ganske normale, for å sei det sånn. Svært mange trivelege folk der. Kjenner også fleire av dei som er med no og vil sei at Nordisk Film framstiller dei på ein litt feil måte. Mykje blir satt på spissen. Ungdommane som er med der er veldig vanlege, men det har så klart blitt velg ut enkelte personar for å skape konfliktar. Naturleg nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Heh, også skriver de om "Peer Gynt" pga en muslim. Joda, snillismen kjenner ingen grenser, her endrer vi de nasjonale skatter så ingen andre enn oss selv blir diskriminert.

Jeg vet ikke helt hva det sier om samfunnet, når drittunger i trassalderen blir hovedsak i en tv-serie, men imponert er jeg ikke.

Takke meg til "Lost" :)

Lenke til kommentar
Heh, også skriver de om "Peer Gynt" pga en muslim. Joda, snillismen kjenner ingen grenser, her endrer vi de nasjonale skatter så ingen andre enn oss selv blir diskriminert.

Jeg vet ikke helt hva det sier om samfunnet, når drittunger i trassalderen blir hovedsak i en tv-serie, men imponert er jeg ikke.

Takke meg til "Lost" :)

5011470[/snapback]

Helt latterlig det med muslim-Peer Gynt.

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...