Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Blafret gjennom kanalene idag, og kom innom "Internatet" på TV Norge. Maken til patetiske, sytete byrotter av noen drittunger skal man lete lenge etter! Noen hadde aldri tatt i en vaskeklut. Heh, på tide at militæret blir obligatorisk for _alle_. De fremsto som lavpannede McDonalds-idioter i trassalderen, alle som en. Jeg begynner å lure på om en krig i ny og ne er det som skal til for å minne oss på hvor godt vi egentlig har det. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Fullstendig enig, men finnes det ikke enda en slik tråd? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 99.99999% sannsynlighet for at TVN har plukket ut de mest patetiske ungdommene de har funnet av dem som søkte? ja! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 99.99999% sannsynlighet for at TVN har plukket ut de mest patetiske ungdommene de har funnet av dem som søkte? ja! 5010968[/snapback] Mja. Mange av vi som kom til andregongsintervjuet (siste intervjuet før utvelginga) var ganske normale, for å sei det sånn. Svært mange trivelege folk der. Kjenner også fleire av dei som er med no og vil sei at Nordisk Film framstiller dei på ein litt feil måte. Mykje blir satt på spissen. Ungdommane som er med der er veldig vanlege, men det har så klart blitt velg ut enkelte personar for å skape konfliktar. Naturleg nok. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) hvor mange av disse normale. greie folka kom med da? neida, alt blir selvsagt satt på spissen og fremstillt på værst mulig måte. ellers blir det ikke underholdende.. Endret 15. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Heh, også skriver de om "Peer Gynt" pga en muslim. Joda, snillismen kjenner ingen grenser, her endrer vi de nasjonale skatter så ingen andre enn oss selv blir diskriminert. Jeg vet ikke helt hva det sier om samfunnet, når drittunger i trassalderen blir hovedsak i en tv-serie, men imponert er jeg ikke. Takke meg til "Lost" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er jo de som lager bra tv da Ikke noe morsomt med bare skolelys, som gjør alt lærerne sier. Selvfølgelig, noen der er ekstreme da. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det heter sosseunger/rikmannsunger. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Enig ass. Velkommen til 2005! Det er sånn ungdommen er! ( ikke jeg da, men mange jeg kjenner) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Enig ass. Velkommen til 2005! Det er sånn ungdommen er! ( ikke jeg da, men mange jeg kjenner) 5011724[/snapback] Helt enig. Det er sånn ungdommen er i dag. (Nede i sør ) Alle ungdommene, bort-sett fra de som er på forumet Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jada det finnes... Det er bare å stikke innom en normal klasse på ungdomskolen / vidregående Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dagens ungdom altså Overrasker meg ikke om dette er et gjennomsnittlig utvalg av ungdom. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen søte jnter der da! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Heh, også skriver de om "Peer Gynt" pga en muslim. Joda, snillismen kjenner ingen grenser, her endrer vi de nasjonale skatter så ingen andre enn oss selv blir diskriminert. Jeg vet ikke helt hva det sier om samfunnet, når drittunger i trassalderen blir hovedsak i en tv-serie, men imponert er jeg ikke. Takke meg til "Lost" 5011470[/snapback] Helt latterlig det med muslim-Peer Gynt. Endret 16. oktober 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Husk at TV tar med det som er verdt å se. Hvis alle hadde vært normale hadde det ikke solgt... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Helt latterlig det med muslim-Peer Gynt. 5013358[/snapback] Det har jeg ikke fått med meg, hva ble forandret og hvorfor? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Enig ass. Velkommen til 2005! Det er sånn ungdommen er! ( ikke jeg da, men mange jeg kjenner) 5011724[/snapback] :!: Tror det er det beste innlegget jeg noensinne har lest Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff, han der David idioten er den mest infernalske fyren. Selvfølgelig er han jo tatt med på grunn av dette, men HERREGUD... Burde nesten være lover mot å være så dum! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Redigering av tusentalls timer råmateriale kan stille hvem som helst i dårlig lys. Husk på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå