steinrr Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er det noen som har Pinnacle Studio 10 som vet om det har disse mulighetene: 1. Lage DVD-menyer 2. Brenne DVD'en du har laget Har sjekket websidene deres, men det er vanskelig å se om en trenger Plus-utgaven for å lage DVD-menyer og brenne DVD'er. Ser de har noe som heter InstantDVD i standard-versjonen, men denne lager en DVD automatisk fra f.eks. et kamera og det er jo ikke det jeg vil... Hvis noen har erfaringer her angående dette, så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) På sida deira, berre gå inn på "All products", og so på Studio 10 (ikkje Plus-versjonen). Der står det: Built-in DVD AuthoringPinnacle's fully integrated CD and DVD authoring workflow allows you to easily create DVDs with menus and custom navigation on the fly. Sjå sjølv. Med andre ord, ja du kan lage DVD-menyar og brenne den DVDen med menyar. Endret 15. oktober 2005 av incanus Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 På sida deira, berre gå inn på "All products", og so på Studio 10 (ikkje Plus-versjonen)... Ja har vært på den siden og lest det du refererer, men på Plus-versjonen står det i samme kapittel: ----------- Built-in DVD Authoring Pinnacle's fully integrated CD and DVD authoring workflow allows you to easily create DVDs with motion menus and custom navigation on the fly for playback on most consumer DVD players or DVD capable computers. Why waste the time and energy of going back and forth between two completely separate applications when with Pinnacle Studio Plus you can preview your results with full DVD controls right from your editing workspace! And for those times when you want to quickly archive your treasured memories on DVD, Pinnacle Studio Plus provides a quick and easy tool for instantly transferring your video tapes to DVD's without the extra time consuming step of copying your files on to your hard drive. ----------- Hva er da forskjellen mellom standard og Plus-versjonen? Jeg har lest og lest og lest på websidene til Pinnacle, men det jeg trenger er noen som faktisk har prøvd Studio 10 og kan fortelle meg hva den kan gjøre mht. DVD-muligheter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Forskjellen er at Plus kan ha fleire menyar, og linkar mellom menyar. Fann det på Product Comparison. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Er det noen andre som har _erfaringer_ med produktet? (Som sagt så har jeg allerede lest all informasjonen på websidene som incanus her lister) Lenke til kommentar
adonis Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Så langt jeg kan se har incanus allerede svart på dette, men kan slenge meg på debatten likevel. Ja, du kan brenne til DVD med standard versjon av Studio 10. På dette punktet er det lite som skiller Plus'en fra standardversjon av programmet. Plus-versjonen er alt det standard-versjonen er, pluss enkelte funksjoner. Det er dermed ikke rart i mine øyne at Pinnacle nevner DVD-brenning som en funksjon både for standard- og Plus-versjonen av programmet. Så vidt jeg kan skjønne er det i hovedsak dette som er unikt for Plus'en: - støtte for HDV-redigering - keyframeable effekter - chroma key / bilde-i-bilde - effekter i HD Håper det hjelper! /Øystein Endret 19. oktober 2005 av adonis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Og det at Plus-versjonen kan ha undermenyar. Standard-versjonen kan ha ein enkelt meny, medan plus-versjonen kan ha fleire menyar. (som eg sa i min forrige post) Det står eigentleg ganske greitt på Product Comparison... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå