Gå til innhold

Definere hva en keeg person er?

Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg snakket også med bestekompisen hans borti Drammen (der han bor nå) og jeg må trygt si at han var værre :ermm: . Første gang jeg snakket med han, begynte han å skrive Pews osv (var msn)... Pluss at han sendte meg kyssemerker og hadde et halvnakent bilde av seg selv som personlig bilde.

Jeg spurte rett ut om han var homo, han nektet og jeg sa til han at han måtte oppføre seg som en skikkelig mann (er tross alt 17 år), ikke en jente på 14 år.. Da begynte han å kalle meg homo fordi jeg var vist så utrolig homofob.

La dem komme seg opp i dalen her, så blir dem mobbet til de flykter med hode mellom beinet.. :!:

5072920[/snapback]

Drammen er å trekke keeg vel langt!

Lenke til kommentar
Drammen er å trekke keeg vel langt!

5074724[/snapback]

Enig!

5075174[/snapback]

man dømmer vel en person utifra oppførsel og personlighet, ikke utifra bosted?

5075180[/snapback]

For meg er keeg et stedsbestemt uttrykk.... Oslo-Vest, Asker og Bærum. Man kan godt oppføre seg likt utenfor, men en person fra Drammen ville i mine øyne bare blitt harry. Blir omtrent som å være wolla på vestkanten...Det funker lissom ikke!

Lenke til kommentar
For meg er keeg et stedsbestemt uttrykk.... Oslo-Vest, Asker og Bærum. Man kan godt oppføre seg likt utenfor, men en person fra Drammen ville i mine øyne bare blitt harry. Blir omtrent som å være wolla på vestkanten...Det funker lissom ikke!

5075251[/snapback]

heh, jaja merkelige mennesker. så dere tror at hvor en person bor har noe å si på hvem han er?

og om to personer, en fra bærum og en fra drammen var helt identiske når det kommer til oppførsel, personlighet, utseende, identitet osv så ville personen fra drammen vært harry mens personen fra bærum ville vært keeg?

du hører jo selv at det ikke er noen som helst sans for logikk i det du sier..

Lenke til kommentar

5075251[/snapback]

heh, jaja merkelige mennesker. så dere tror at hvor en person bor har noe å si på hvem han er?

og om to personer, en fra bærum og en fra drammen var helt identiske når det kommer til oppførsel, personlighet, utseende, identitet osv så ville personen fra drammen vært harry mens personen fra bærum ville vært keeg?

du hører jo selv at det ikke er noen som helst sans for logikk i det du sier..

5075301[/snapback]

Mer fordi jeg definerer alle fra Drammen som harry, akkurat som dere definerer de fleste vestkantgutter som homofile, spinkle jenter...

Lenke til kommentar
Mer fordi jeg definerer alle fra Drammen som harry, akkurat som dere definerer de fleste vestkantgutter som homofile, spinkle jenter...

5075307[/snapback]

ja da lider du vel av litt fordomsfulle holdninger.. skulle likt og hørrt hvordan du definerte meg da. ;) jeg bor på finnsnes i nord-norge, liten plass med ca 5000 innbyggere. nærmeste ordentlige by blir vel tromsø som er 2 timers kjøring unna ca.

og btw, jeg definerer hvertfall ikke alle vestkantgutter på den måten som du sier.. jeg har kun uttalt meg om de som fremstår på den måten i denne tråden. regner med at det finnes massevis av normale gutter på vestkanten også akkurat som alle andre plasser i verden.

Lenke til kommentar

De som bruker "keeg" er jo nettopp disse pappaguttene fra vestkanten som kjører rundt i dyre biler kjøpt for pappas penger. Derfor forbindes også uttrykket med slike.

Keeg er motsatt av geek, som om geek liksom er ukult. Vel, hadde det ikke vært for geeks så hadde ikke disse "keege" typene kunnet sitte på MSN og legge ut bilder fra "keege partiez" og skryte av hvor "keege" de er. Disse slavene av teknologien er faktisk helt avhengige av geeks for å komme seg gjennom uka.

Lenke til kommentar

JoachimR og Hefla bidrar iallefall ikke til å fjerne våre fordommer mot vestkants"gutter".

Hefla; jeg håper for din skyld at du kan bli boende i Asker resten av ditt liv. Tror ikke du kommer så langt i den virkelige verden med de holdningene der implantert i ditt umodene sinn. Det er slike som deg som får meg i slosshumør når jeg ser et par gutter med jentegenser type hette str. small.

Lenke til kommentar
JoachimR og Hefla bidrar iallefall ikke til å fjerne våre fordommer mot vestkants"gutter".

Hefla; jeg håper for din skyld at du kan bli boende i Asker resten av ditt liv. Tror ikke du kommer så langt i den virkelige verden med de holdningene der implantert i ditt umodene sinn. Det er slike som deg som får meg i slosshumør når jeg ser et par gutter med jentegenser type hette str. small.

5075736[/snapback]

Studerer i Bergen jeg, så jeg er allerde ute av Asker... Men slapp av. Flytter nok tilbake til enten Asker eller Bærum når juristutdannelsen er på plass. Umodne holdninger? Ja, du stiller jo sterkt der hvis du kommer i slosshumør når du ser gutter i små hettegensere. Du bidrar jo i aller høyeste grad å opprettholde "våre" fordommer mot folk fra landet...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

haha det her er så teit ass! Jeg har masse rosa, men jeg jobber fader meg for pengene. Selv om man er opptatt av klær og slikt, kler seg i dyre merker. Så betyr det ikke at man er en pappa gutt fra bærum.

De fleste av de registerte brukerene her på forumet driter i hva slags merke og hvordan de kler seg, for data og hobbyen er alt.

Men for mange så betyr faktisk klær en del, NEI det betyr ikke at man er homofil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...