Sovietpig Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er veldig mye som egentlig er unisex. F.eks. hettegensrene fra Peak - fine til begge kjønn, en del av dem ihvertfall. 5072349[/snapback] da er det jo plutselig ikke en jentegenser lengre Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og det er en grunn til at jeans het gutte-bukser før. Ting forandrer seg. 5072369[/snapback] mhm.. det er kommet jentemodeller av jeans nå. det betyr ikke at jentene har begynt å gå i guttebukser. gutter og jenter har normalt sett ganske forskjellig kroppsform.. og da er det jo penest å gå kledd i de klærn som er formsydd etter din kroppsfasong. greit for meg at disse keeg'e folka kler jente klær og går i det, men jeg ville ikke vært så stolt over å være gutt med jentekropp.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skulle forresten ønsket jeg bodde i Trondheim Trondheim er en super by Du ville sikkert likt deg her. 5072274[/snapback] jeg ville heller bodd i Trondheim enn Oslo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trondheim eier oslo. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trondheim er en veldig bra by. Men været er ene og alene grunnen til at jeg ikke vil bosette meg her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er veldig mye som egentlig er unisex. F.eks. hettegensrene fra Peak - fine til begge kjønn, en del av dem ihvertfall. 5072349[/snapback] da er det jo plutselig ikke en jentegenser lengre 5072380[/snapback] Peak putter dem jo enten i herre eller dame-kolleksjonen. Men jeg synes ofte de i damekolleksjonen ser bedre ut og passer bedre til meg. Egentlig kunne de nok vært unisex; det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trondheim er en veldig bra by. Men været er ene og alene grunnen til at jeg ikke vil bosette meg her. 5072664[/snapback] været? er jo kjempe bra vær i trondhiem da.. mye sol å lite snø. just the way i like it.. sjø! kanskje litt ot det her da. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lurer på hva dama mi hadde sagt om jeg hadde starta å kle meg sånn :\ Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Trondheim er en veldig bra by. Men været er ene og alene grunnen til at jeg ikke vil bosette meg her. 5072664[/snapback] været? er jo kjempe bra vær i trondhiem da.. mye sol å lite snø. just the way i like it.. sjø! kanskje litt ot det her da. 5072675[/snapback] Jepp OT det her, beklager det, men: Det stemmer at det er lite snø, men snø er bedre enn regn for min del. Og regner, det gjør det, ofte (hvis det ikke er overskyet da). I tillegg så er det en konstant kald og guffen vind som trenger gjennom alt. mye sol Hahahahahaha hahahhahehahhahahahha HAAAAAAAAAAAAAAAAHHhhah AAAAAAAAAAAAAAAh ahaha Du har vel bodd i Trondheimsområdet hele livet ditt du.. Bortsett fra dette er Trondheim som sagt en veldig fin og trivellig storby som allikevel er liten. Endret 28. oktober 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du har vel bodd i Trondheimsområdet hele livet ditt du.. 5072718[/snapback] næh, bare bodd der i to år så har jo ikke så mye erfaring.. men jeg bodd endel andre steder her til lands og jeg synes trondheim har bra vær jeg. er en drøm iforhold til her oppe i nord hvertfall... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Skulle forresten ønsket jeg bodde i Trondheim Trondheim er en super by Du ville sikkert likt deg her. 5072274[/snapback] Er nok ikke uten grunn at det kalles for studentby nummer 1 =) Edit: ops, så ikke alle de andre lovprisingene før jeg postet. Sorry for at jeg er med og drar tråden offtopic Endret 28. oktober 2005 av cecolon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Argh, samme hvilket kjønn kler hører til vel? Det er jo kulturdefinert uansett. (Med untak av noen ting som fks. BH da) Folk får gå med det de vil. (Men det hindrer ikke meg fra å synes at "keeger" har en jævlig stil og attitude for den slags skyld...) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Haha, så bra at jeg leste denne tråden. Nå har jeg funnet ut hva den gamle bestekompisen min er.. KEEG!! Men det er faktisk ganske ille Han var på besøk hos meg for ikke så lenge siden. Fyren hadde med seg to par sko i en sekk fordi han klarte ikke å bestemme seg hvem han skulle bruke. Pappa trodde jeg hadde jentebesøk når han så skoene stå i gangen.. Genseren var bare trang og ettersittende. T-shorten var helt forferdelig. Hvit med bilde av Langbein der det sto Goophy med store, klinsene, pærlete skrift.. Seinere på dagen drar vi ned til sentrum etter at han har vudert lenge hvilke sko han skulle bruke (det tok tid altså). Der møtte vi en som gikk i gamleklassen min og broren hans.. De skulle samme vei som oss og begynte å mobbe han med at han er homo. Sa at han kledde seg som en jente. Han nektet, men da hostet jeg fram t-shorten... Du tror ikke guttungen drar av seg genseren for å vise fram t-shorten Alle får latterkrampe uten at han forstår noe som helst :!: Men vennene hans er værre! Var innom nettsiden hans for en stund siden og sjekket gjesteboka hans. Der hadde alle vennene hans skrevet inn masse så og si fjortisspråk. Inneholdt f.eks "Koz, nuzzer, love yah, klemzer"... Jo, når du kommer inn på nettsiden hans, er det ett stor "Welcome" skilt som står og glitrer. Men jeg snakket også med bestekompisen hans borti Drammen (der han bor nå) og jeg må trygt si at han var værre . Første gang jeg snakket med han, begynte han å skrive Pews osv (var msn)... Pluss at han sendte meg kyssemerker og hadde et halvnakent bilde av seg selv som personlig bilde. Jeg spurte rett ut om han var homo, han nektet og jeg sa til han at han måtte oppføre seg som en skikkelig mann (er tross alt 17 år), ikke en jente på 14 år.. Da begynte han å kalle meg homo fordi jeg var vist så utrolig homofob. La dem komme seg opp i dalen her, så blir dem mobbet til de flykter med hode mellom beinet.. :!: Snakker forresten med keeg-vennen min nå.. Viste han bilde som var tidligere i tråden. Han mente at de var nesten for jentete og at han aldri var sånn. Han viste så bildet til broren og moren sin og broren trodde seriøst at han i rosa var keeg-vennen min. Men må si at han er grei også da... God venn Hehe, måtte bare ha ett innlegg her og fortelle min historie. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg gjør ikke annet enn å le av slike folk. Jeg er lærling på en videregående skole, og hver gang vi skal inn på rommet til idrettslinja, må jeg holde meg for og ikke le Gud bedre for noen skapninger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 IT-lærlingen på skolen min en skikkelig keegstah selv. Hihi. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fyren hadde med seg to par sko i en sekk fordi han klarte ikke å bestemme seg hvem han skulle bruke.5072920[/snapback] Hvorfor er det latterlig å skulle ha med seg flere par sko, det hender da ofte man har bruk for å variere litt? Om det skulle være latterlig er det sikkert rimelig mange her som kan more seg stort av å høre om skokofferten min, med plass til 15 par. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Femten?! Jeg har bare en versjon med rom for seks par! Fysj og fy, jeg er visst ikke på topp. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det stemmer, femten. Med egne skuffer for skopussesakene. Det må vel innrømmes at jeg ikke alltid har med meg den når jeg reiser, og de gangene jeg tar den med har det en tendens til å bli heftig mye overvekt på flyet. Forresten, litt mer on topic; det er ikke sånn at keeg bare betyr «kul», i motsetning til det det ble argumentert for her tidligere. Uttrykket blir brukt av en ganske liten gruppe, og kjennetegnene ved disse gjør at en kan tolke ganske mye mer ut av uttrykket «keeg». Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Men "keeg jakke" betyr faktisk SJELDENT mer enn "kul jakke"... Jeg måtte betale overvekt (Norwegian...) sist jeg brukte skokoffert. Men så er jo heller ikke NAS blandt de hyggeligste til å "tilpasse" ting.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nei, greit nok, men det er vel veldig få utenfor Oslo vest som ville beskrevet en jakke som «keeg», det antar jeg at du kan si deg enig i? Og, når man samtidig vet at de som bor på Oslo vest stort sett har en smak som er forholdsvis lik (altså, du vet jo at jeg ikke mener noe vondt med dette, men sammenlignet med resten av verden er det tross alt ikke så enorme forskjeller), dermed sier det faktisk litt mer om jakken. Det er mer sannsynlig at siste skrik fra Dsquared blir omtalt som keeg enn en rufsete skinnjakke, selv om glatt kunne funnet noe som mente at den siste også var «kul». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå