Gå til innhold

Definere hva en keeg person er?

Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med jentegenser nå. Direkte fra Massimo., En genser som ikke er for bred i armene... Jeg trenger ikke brette den ned!! Hurra!

5023615[/snapback]

sier vel mest om kroppsbygningen din det.. neste gang du er på treningssenteret kan du jo vurdere å ta en tur bort fra stepmaskinen og bort til vektavdelingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brunkremer bruker og stolt av det!

(eller, stolt er jeg kanskje ikke, men mange som ikke skjønner at det er krem. :) )

5023926[/snapback]

Mye diggere med solarium da! (og gjerne litt solpudder!)

Det mange glemmer her er at gutter som tar seg bra ut og har bra stil drar damer som gress!

Lenke til kommentar
Brunkremer bruker og stolt av det!

(eller, stolt er jeg kanskje ikke, men mange som ikke skjønner at det er krem. :) )

5023926[/snapback]

gratulerer! du har nettopp utnevnt deg selv som en klysesnobb! way to go!

5069959[/snapback]

Skjønner ikke hva som er gæærnt med det? Klysesnobb er jo faen positivt!

Dere som driver å klager over at keege/sossete folk er så teite kan faen ta seg en tur ned til åkern sin og dra noen poteter opp av jorden eller no, virker ikke som om dere har noe bedre å gjøre :!:

Lenke til kommentar
Det mange glemmer her er at gutter som tar seg bra ut og har bra stil drar damer som gress!

5069763[/snapback]

En skikkelig personlighet slår alt har jeg fått hørt fra mine jentevenner. ;)

5070392[/snapback]

Ja jøss... Du drar nok mange damer på byen med personligheten din.

Lenke til kommentar

5069763[/snapback]

5070392[/snapback]

5070670[/snapback]

Visst pokker gjør man det!

Et velpleid ytre skader selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

5069763[/snapback]

5070392[/snapback]

5070670[/snapback]

Dummeste eg har hørt.. Skal det liksom fungere å berre stå der å sjå ut som ei porselensdukke, og når nokon først kjem bort til deg, er det kun prat om den nye brunkremen fra Reviva Labs som kjem ut av kjeften din?

Eg graver meg ned viss det fungerer. Seriøst.

Lenke til kommentar

det dere må huske på er at det finnes ingenmellomting. her er verden kun svart og hvit. eller svart og rosa i dette tilfellet da.

alle gutter som ikke bruker brunkrem, kler seg i jenteklær, har spiseforstyrrelser og bruker hele månedslønnen på klær og tilbehør bryr seg ikke om utseende. de er halvefeite svette bønder som går kledd i gamle skitne filler fra fretex og stinker hestebajs.

sier seg jo selv at vi ikke har draget på damene.. alle jenter jeg vet om er jo ute etter en gutt som er tynnere en de selv, bruker mere sminke en de selv og sniklåner klærne deres. et ekte mannfolk med andre ord.

personlighet teller jo selvsagt det også. alle blir jo sjarmert av en skikkelig klysete og snobbete holding.

Lenke til kommentar

swat.no: Din bortskjemte forbanna drittunge fra oslos beste vestkant. Verden hadde så seriøst vært et bedre sted uten dere. Rosa skjorte, rosa bukser, brunkrem. Hva faen?

Og din kommentar om folk som drar poteter opp av jorda: Gjett hva? Det finnes faktisk folk som gjør arbeid, folk som IKKE har pappas visakort. Har du hørt om de? De kalles normale. :o

Går sikker under personangrep det der, men gud bedre. Det får så være. Mods, vær nådige.

Lenke til kommentar
Det er veldig mye som egentlig er unisex. F.eks. hettegensrene fra Peak - fine til begge kjønn, en del av dem ihvertfall.

5072349[/snapback]

det blir en annen sak.. jeg for min del er glad for at jeg har såpass mannlige former at jeg er nødt til å handle i herreavdelingen.

Lenke til kommentar
Klysesnobb? Her er jeg?! Vel. Uansett.

Mange jentegensere er fine og passer greit til gutter - uten at gutten er anorektisk...

5072292[/snapback]

det er en grunn til at det heter jentegenser.

5072295[/snapback]

Og det er en grunn til at jeans het gutte-bukser før. Ting forandrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...