dysfunctional Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Bullshit heele greia!! Man er ikke homse selv om man går med 'feminine' klær!! Det er vel rettere sagt in. EDIT: Sorry for bump Endret 21. oktober 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Dere er bare sjalu siden keegene drar alle damene! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 De drar kanskje en spesiell type damer. Mer trenger man ikke å si om den saken Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dere er bare sjalu siden keegene drar alle damene! 5038939[/snapback] Kom hit du, så skal du få se hva keege folk "drar" seg. Jeg kan love deg det ikke er damer. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dere er bare sjalu siden keegene drar alle damene! 5038939[/snapback] Kom hit du, så skal du få se hva keege folk "drar" seg. Jeg kan love deg det ikke er damer. 5039281[/snapback] Bak all den sminken kan det like godt være en transvestitt! Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dere.. Keeg har ingenting med noe av det pisset dere preiker om! Ordet "keeg" er rett og slett et ord som bruker istedenfor "kul" i enkelte deler av Oslo.. Selv er jeg keeg, men bruker ikke altfor mye spenn på klær og sånt, bruker heller ikke brunkrem, bling eller noe av det som enkelte av mine venner bruker.. Keeg = Kul Og ikke noe mer enn det! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I Danmark betyr visstnok "keeg" homse. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I Danmark betyr visstnok "keeg" homse. 5060119[/snapback] Jeg driter faktisk ganske kraftig i hva et folk, som ikke klarer å snakke orntli engang, mener et norskt ord betyr.. Keeg betyr kul! Å være "keeg" betyr rett og slett, logisk nok, å være ikke geek (nerd).. Det er slik ordet "keeg" ble oppfunnet--> geek <--> keeg Skjønner dere nå? At et ord betyr noe annet på et annet språk er utrolig ubetydelig i en slik sammenheng.. Bare ta det flotte norske navnet: Fanny, og oversett det til britisk-engelsk.. :!: Ikkesant?! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fine argumenter der ja Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) keeg = soss/ wannabee soss/ metrofil. EOD. BTW: Skyt meg om jeg noen gang i edru tilstand skulle kle meg slik som de folka på bilde tidligere! Endret 25. oktober 2005 av MagE Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Å være keeg har ingenting med å være soss å gjøre.. en soss kan like godt være geek-of-the-week Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dere.. Keeg har ingenting med noe av det pisset dere preiker om! Ordet "keeg" er rett og slett et ord som bruker istedenfor "kul" i enkelte deler av Oslo.. Selv er jeg keeg, men bruker ikke altfor mye spenn på klær og sånt, bruker heller ikke brunkrem, bling eller noe av det som enkelte av mine venner bruker.. Keeg = Kul Og ikke noe mer enn det! 5059671[/snapback] Tuller du nå? Det var ingen her som visste at keeg er det motsatte av geek. :dust: Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dere.. Keeg har ingenting med noe av det pisset dere preiker om! Ordet "keeg" er rett og slett et ord som bruker istedenfor "kul" i enkelte deler av Oslo.. Selv er jeg keeg, men bruker ikke altfor mye spenn på klær og sånt, bruker heller ikke brunkrem, bling eller noe av det som enkelte av mine venner bruker.. Keeg = Kul Og ikke noe mer enn det! 5059671[/snapback] Tuller du nå? Det var ingen her som visste at keeg er det motsatte av geek. :dust: 5064169[/snapback] Dere driver jo faen å preiker om at folk som er keege automatisk blir sosser osv. Jeg prøver bare å få dere til å skjønne at det ENESTE keeg er, er når et menneske er det motsatte av geek, kul/keeg.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nokon som føler seg truffet i denne tråden elns? 5023348[/snapback] DU! heeeheeeheee Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) I Danmark betyr visstnok "keeg" homse. 5060119[/snapback] Jeg driter faktisk ganske kraftig i hva et folk, som ikke klarer å snakke orntli engang, mener et norskt ord betyr.. Keeg betyr kul! Å være "keeg" betyr rett og slett, logisk nok, å være ikke geek (nerd).. Det er slik ordet "keeg" ble oppfunnet--> geek <--> keeg Skjønner dere nå? At et ord betyr noe annet på et annet språk er utrolig ubetydelig i en slik sammenheng.. Bare ta det flotte norske navnet: Fanny, og oversett det til britisk-engelsk.. :!: Ikkesant?! 5060142[/snapback] Jeg syntes det å vri og vende på ord til det blir et nytt et høres ganske nerd/geek ut jeg. Edit: mangla slash Edit igen: henger ikke du på feil forum om du er det motsatte av geek ? Endret 27. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 To keege personer:[bilde av de to keege folka] 5012145[/snapback] Næmmen, er jo bilde av Vilhelm og Fredrik keegt!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 To keege personer:[bilde av de to keege folka] 5012145[/snapback] Næmmen, er jo bilde av Vilhelm og Fredrik keegt!! 5067250[/snapback] spy på dem for meg, vær så snill Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 To keege personer:[bilde av de to keege folka] 5012145[/snapback] Næmmen, er jo bilde av Vilhelm og Fredrik keegt!! 5067250[/snapback] spy på dem for meg, vær så snill 5067271[/snapback] Nei! det er faen kompiser av meg! Rå'e de var på det bildet ass! :!: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) To keege personer:[bilde av de to keege folka] 5012145[/snapback] Næmmen, er jo bilde av Vilhelm og Fredrik keegt!! 5067250[/snapback] spy på dem for meg, vær så snill 5067271[/snapback] Nei! det er faen kompiser av meg! Rå'e de var på det bildet ass! :!: 5069633[/snapback] Herreguud.. Endret 27. oktober 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå