Brouwer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) *snip* så du tror at der er så mange unge mennesker der bruger brunkrem i sådanne Troms som det gør i Bærum? det var meget naiv. Fjortiss miljø i Bærum er betydeligt større end i f.eks Hamar. Du kan ikke se drenge og piger med brunkrem Millers jakke med lyserødt pandebånd der i den grad som i Bærum. i Danmark de bruges til at modetøj at blive sparket i pong og derefter tævet opp.. Endret 22. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
jost3001 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) *snip* Ja, jeg vil si det. Det finnes brunkremtryner, fjortisser selv i Troms, Hamar etc. Men selvfølgelig er det i større grad i steder som Bærum og Oslo, både øst og vest! Hodebånd finner man jo overalt i landet det og, og da er det ikke spesielt i Bærum man finner det. Millers jakker brukes ikke lenger. Men boblejakker generelt finner man overalt det også. Om jeg, en bærum beboer, er så naiv det tror jeg nok ikke. Endret 22. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) *snip* Det er betydeligt større mænge sig med brun fløde entusiaster rundt omkring i Bærum området. Hvad mener du hævder at Miller's jakker ikke bruges længere? Jeg bor i Asker og har set flere gå med Miller's jakker i Sandvika. Endret 22. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) *snip* Og der ble kvaliteten på denne diskusjonen satt... Jeg tror ikke det på noen måte er slik at det faktisk er så vanvittig mange i asker og bærum som løper rundt med brunkrem i kinnene som folk skal ha det til, eller at det faktisk er så mange keege personer der. Tror dette bildet henger igjen fra gammelt av, da moten gjerne kom først til storbyen og hovedstaden og at de fleste senere har fått det bildet av at det er så mange i oslo som er sossete/keege. Er ikke bare i Asker og Bærums området man finner gutter og jenter med store boblejakker, rosa hodebånd, brunkrem i ansiktet og armani jeans, men i store deler av landet! Endret 22. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bor selv i Nord, og de som er soft core soss blir nesten hengt ut. Men samtidig sett litt opp på. Merkelige saker. Boblejakke ble litt inn for to år siden, så ok inn i fjor og i år har det eksplodert. Ellers er det ikke så mange skikkelige "Keege". Lenke til kommentar
jost3001 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bor selv i Nord, og de som er soft core soss blir nesten hengt ut. Men samtidig sett litt opp på. Merkelige saker. Boblejakke ble litt inn for to år siden, så ok inn i fjor og i år har det eksplodert. Ellers er det ikke så mange skikkelige "Keege". Her i Bærum blir ordet keeg oftest brukt som når man bare sier noe for gøy. Eks; ''Du er så keeg leiks!'', ingenting er serriøst når man nevner det ordet. Ingen tenker over hva det faktisk betyr. Men ja, ordet henger vell igjen fra gammelt av. Og jeg vil overhodet ikke forbinde det ordet med brunkrem, boblejakker eller fjortisser - for det er noe man finner overalt i landet. Noen steder mer enn andre. Her i Bærum er kjennetegnene for en keeg person(som oftest) ; - en med kul og morsom personlighet, utadvendt og sosial - er med på det som skjer rundt om i nærområdet - følger med på trendene - som oftest går i hva slags ytterjakke og sko man har på seg. (Her i Bærum er det forskjellig hvert år omtrent hva slags jakke folk går med) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Glad jeg ikke bor i Oslo/Østlandet Vet bare jeg har vært i oslo øst området, og der var forskjellene helt ekstreme ifra hva jeg hadde sett lenger borte i oslo og rundt sandvika området. Litt dumt det egentlig at det skal være så store forskjeller, og alle de "keege" bor langt fra oslo øst Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fin bump hvor du kommer med mye ny, relevant og nyttig informasjon! 6 Lenke til kommentar
Hagon Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 For dere som lurer, så har jeg et eksempel på en " keeg " her. http://www.youtube.com/watch?v=QeE3YH05E-k De fleste som er " keeg " er stortsett fattige folk, som tror det er rike. De fleste går på trygd. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Virkelig på tide og bumpe denne opp igjen for ørtende gang. De fleste som er " keeg " er stortsett fattige folk, som tror det er rike. De fleste går på trygd. De fleste keege er vel heller unge folk som bor hjemme hos mor og far og prøver imponere andre med dyre klær osv. uavhengig av om de er fattige eller rike. Håper for guds skyld at det ikke finnes for mange som går i rosa lindberg gensre, med store tiger of sweden beltespenner samtidig som de bor på hybel og går på sossen for DA har du problemer. Lenke til kommentar
jimmern.stjerna.solberg Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 en keeg er som en sos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Bruce Lee (og grunnen er åpenbar hvis det er snakk om å være kul i hvertfall : revolusjonerte kampsport/turte å stille spørsmål og kritiserte "bare-kjøre-en-kampsport-stil" mentalitet i stedet for å bruke det som er effektivt , det være kung fu , judo , boksing.....whatever works. Gjorde kung fu filmen main stream , den 1ste asiatiske superstjernen. Det var ikke alltid han kom med ros , han kunne oxo være krass men en selvtenkende mann , ikke en flokkmentalitets sau som lar seg dirigere hit og dit) Endret 22. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå