Tha sims Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg hadde det gøy når jeg leste brukeromtalene på et Corsair minnekort. Ikke noe bra Gaming ram nei. eg kjøpte na her rammen for å sjekk om den va bra men den va knallbra i gaming. e fikk 12000 i 3DMark05 åsså 98000 på Aquamark de e knallbra dah. så ikkje kjøp na rammen her vis du e gaming freak. fordi na rammen her e berre bæst når d gjeld Gaming ;-D Kilde http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114948&cks=PRL Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) WTF? Ganske morsomt å lese de andre omtalene hans og. Edit: eg er heilt fornøygd me denne musa, den e drit bra i spill som Counter-strike. eg digger alle sa knappene de gjer slik at de blir heilt fantastisk å spille cs å andre skyte spill. denne må eg anbefale på de sterkeste!! kjøp den nå å angre senere Endret 15. oktober 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det kan jo hende han kødder litt, men hvis ikke så : Endret 15. oktober 2005 av Tha sims Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tha best kort Evvah! :D, 2005-05-19 Dette korte er bare bæst i socket 478 serien. Asus e da berre beste d å. lett bios, lett å monter å sist men ikke minst de går an å feste på ram brikker tru d eller ei D ER HEILT SANT. vil du ha eit HVkort med ram på så kjøp denne! men ikke kjøp 3,0Ghz prosessoren den er bra men kjølinga den e heilt ***** ***** ****** **** **** kjøling på ligger over 60 grader under spilling. lol :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå