durettus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det har skjedd to ganger til nå på min Nokia 6681, at alle bildene som er lagret på det 64mb store MMC-kortet, plutselig slettes automatisk. Begge gangene skjedde det mens jeg drev med forskjellige saker inni galleriet. Har noen opplevd noe lignende før? Ganske absurd problem egenltig, men det uskadeligjøres grovt sett ved å laste opp alle filene fra MMC-kortet litt hyppigere... Lars Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har du orginalt Nokia minnekort? Lenke til kommentar
ct Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det skjedde med min og når den var helt ny. Etter en firmware oppdatering forsvant problemet. Lenke til kommentar
durettus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Det er det originale som følger med, ja, og det funker ellers helt fint. Det skjedde med min og når den var helt ny. Etter en firmware oppdatering forsvant problemet. 5014727[/snapback] Hvilken firmware oppgraderte du til da? Hva er den nyeste? Viss noen kan koden for å finne ut hvilken versjon man har, sleng den opp Endret 16. oktober 2005 av durettus Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er det originale som følger med, ja, og det funker ellers helt fint. Det skjedde med min og når den var helt ny. Etter en firmware oppdatering forsvant problemet. 5014727[/snapback] Hvilken firmware oppgraderte du til da? Hva er den nyeste? Viss noen kan koden for å finne ut hvilken versjon man har, sleng den opp 5014895[/snapback] Her finner du ut hvilken FW du har: *#0000# Lenke til kommentar
ct Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg hadde problemet i mai/juni og fikk fikset det da... Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Problemet skyldes feil på de orginale minnekortene som fulgte med 6680/6681. Ta det med til et verksted så får du nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå