Kurt P Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Heisann.. Jeg skal komme meg fra Oslo S til sessvollmoen på en rimelig måte (offentlig transport). Er det noen som vet om det går busser direkte derfra, eller et tog som ender opp i nærheten av sessvollmoen. Trenger virkelig hjelp her.. Mvh Kurt P Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ta tog til Gardermoen. Tror det går busser derfra. Det er et stykke å gå fra bussholdeplassen opp til leiren. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 må jeg ta tog til gardemoen ? det er så jævla dyrt med flytoget .. 80 kr lissom per vei. og det er når du er militær. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Skulle si det samme, om tok til gardermoen, og buss derfra.. Sessvollmoen er like ved med Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du trenger ikke ta flytoget da. Det går lokaltog også. Tar litt lengre tid, men er langt billigere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flybossen da, eller en hvilken som helst nordgående Nor-Way buss? Buss er stort sett billigere enn tog. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Skulle si det samme, om tok til gardermoen, og buss derfra.. Sessvollmoen er like ved med 5010897[/snapback] jaså ja? så det går et lokaltog fra Oslo S til sessvollmoen ? eller ihvertfall et sted like ved leieren. ? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Trafikanten er min nest beste venn etter google. Det går buss fra Oslo til Østli som visstnok er like ved Sessvollmoen. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Trafikanten er min nest beste venn etter google. Det går buss fra Oslo til Østli som visstnok er like ved Sessvollmoen. 5012774[/snapback] Så du foretrekker google og trafikanten foran meg Endret 16. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Skulle si det samme, om tok til gardermoen, og buss derfra.. Sessvollmoen er like ved med 5010897[/snapback] jaså ja? så det går et lokaltog fra Oslo S til sessvollmoen ? eller ihvertfall et sted like ved leieren. ? 5012287[/snapback] Går bussen fra Oslo S ? går det ikke noe tog fra Oslo S til Østli? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ta toget til Gardermoen og buss til Sessvollmoen derfra, enkleste og du kommer rett til leira. (Men en vet jo aldri om det har forandret seg på tre år.... ) Endret 17. oktober 2005 av skinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå