Gå til innhold

Hvordan er Medion MD42200?

sir-alex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal nå ha ny Bærbar pc. Jeg er student å trenger en enkel og grei pc. Det som er viktig for meg er bra minne og bra lagringsplass.

Har fått et tilbud på denne pcen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=112004

Er den noe bra? Hvor mye penger er den verdt??

Håper på mange svar....

5010466[/snapback]

Virker helt ok... men viss den fremdeles koster 12000kr, ville jeg har sett på det tilbudet jeg nettopp fikk fra Dell

Hovedforskjellen på denne og den du viser til er at Dell maskinen har 17" skjerm med oppløsning på 1920x1200 og 1024mb ram.

Trekk vekk skjermen og minnet, og du bør få den til 11500 maks.

Ring dell og spørr etter priser, si hva du vil ha... og PRUT ! :D

Edit: Noe dilldall...

Endret av crysys
Lenke til kommentar

Jeg har en slik som Coop solgte i vår . Da kostet den 11000 og hadde i tillegg TV kort i pakken. I sommer solgte Coop en enda litt bedre modell for 10000.

Maskinen er helt grei, stillegående og fin. Ganske bra utstyrt med Pentium M 1,7GHz, 512MB RAM og 80GB Harddisk.

Jeg vet ikke så mye om bruktpriser. Som ny ville den ha kostet under 10000 i dag, så 7000 er kanskje litt mye?

Endret av Mythos
Lenke til kommentar