Gå til innhold

DiNovo media desktop laser. Evnt. G7. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311959&cks=PRL

Har veldig lyst på dette settet, men det er jo klin umulig å finne tester eller erfaringer om det? Ser at det er flere som ikke er så fornøyde med forrige generasjons DiNovo, men jeg finner altså ikke noe info om dette settet. Kan noen hjelpe meg?

Jeg skal altså bruke det til å spille en del + + og jeg MÅ ha et trådløst sett. Er dette det beste valget?

Edit:Er det forresten noen trådløse tastatur det er mulig å kjøpe uten mus som er bra? Jeg har jo litt lyst på G7, men jeg må ha trådløst tastatur oxo.....

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg forrige genarasjon diNovo og er meget fornøyd. Etter min mening er dette det beste trådløse tastaturet på markadet i dag.

Jeg mener at forskjellen mellom dette settet og forrige genarasjon kun er musen, som nå er en MX1000 i stedet for en MX700. Hvorvidt MX1000 er optimal for gaming er det vel tvil om, men jeg har ikke prøvd denne musen selv.

Søk etter noen tester!

:)

Lenke til kommentar
Søk etter noen tester!

:)

5021194[/snapback]

Hehe. Klarer du å finne noen så er du velkommen til å poste link. Jeg har nemlig søkt til jeg var grønn i trynet og har ikke funnet noen av DiNovo laser. :no:

Det er nemlig ikke nok å finne en test av mx1000. Mx1000 er vanligvis ikke tilkoblet med blåtann. Det er DiNovo versjonen. Det kan være meget stor forskjell på de to :hmm:

Men nå har jeg jo kjøpt den da. Skal poste erfaringer her etterhvert som jeg blir kjent med den.

M-kane: Det går ikke ann å "feste" mediapaden til resten, men det er jo ikke noe i veien for at du legger den helt ved siden av resten av tastaturet? Den klisterer seg godt til bordet :thumbup:

Fikk ikke brukt den mye i går men fy f... så digg å skrive på! Lager nesten ikke en lyd og det er ca 1cm høyt. Man får oxo en slags beskjed på mediapaden når det skjer ting på msn??!! :dribble: Har ikke helt skjønt hva den gir beskjed om, men jeg ble litt imponert når plutselig navnet til en kamerat av meg sto der :yes:

Stort bilde her: http://www.nordichardware.com/news,1567.html

Lenke til kommentar

Har bare tørrtastet litt på det i butikken, men fy fader så deilig det var å skrive på. Bruker touch-metoden selv siden grunnskolen, så jeg er litt kresen på slikt (sa han mens han samvittighetsfullt tittet ned på Compaq tastaturet som erstattet det han hadde skrevet i stykker, det gamle Compaq tastaturet som var innsmurt av gammelt matfett og diverse unevnelige substanser som nektet å forlate det..).

Har så lyst på den DiNivo-pakken (selges kun som pakke såvidt jeg vet), men det er jo så forbannet dyrt..

Edit: Ja, det skal være en funksjon for MSN messenger der. Men når det er sagt, har jo Logitech det derre uber-rånete tastaturet med LCD display som kan vise en del mer informasjon, og det blir fler ganger rimeligere.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Syntes ikke det displayet er rånete. :love: Det er faktisk veldig kjekt å bruke som fjernkontroll og slikt. Satt i stua ca 10 meter unna pcen og skiftet på sanger som jeg hørte på fra pcen.

Før har jeg måttet reise meg opp og traske bort til pcn for å skifte låter. Nå bare trenger jeg å ta med meg mediapaden og legge på stuebordet. Kjekk funksjon :yes: Den skal vel egentlig vise hvilken låt som blir spillt oxo men det rakk jeg ikke å få til i går.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Jeg har sliti veldig med driverne siden jeg fikk dette settet. Får ikke koblet de sikkerlig til. Så jeg har ikke svart i denne tråden fordi jeg tenkte det var min egen feil som ikke hadde installert de sikkerlig.

Men nå begynner jeg å gi opp.... Driverinstallasjonen går ikke ann å gjøre på nett såvidt jeg har skjønt. Noe som ganske idiotisk i seg selv. Man må sette inn cden som fulgte med og be "innstalasjonsprogrammet" søke etter driverne. Dette hadde jo vært greit nok om det hadde funket. Istedet henger hele programmet seg.

Men saken er det at jeg ikke får det til å funke. Derfor kjører jeg bare på windows orginale blåtanndrivere. Dette funger veldig dårlig i raske fps-spill. Hvis noen har en god ide på hvordan få fikset dette hadde jeg vært takknemmlig :yes:

Lenke til kommentar

Har ikke hatt problemer med installasjonen av driverene. Men jeg hadde MX900 fra før? Vet ikke om dette hjalp. Svjv ligger driverene med Logitech sin BT stack for nedlasting der. Er enig med den tvungne oppdateringen - og ingen nedlasting :(

Både musa og tastaturet ble oppdaget av den gamle bt mottakeren min uten problemer. La inn driverne og oppdaterte.

Til spilling er jeg noe mer usikker. Til tider fungerer den meget bra, men så plutselig lagger det no aldeles for j***ig.

Så sjefern - du kan jo se om bt stacken for mx900 fremdeles ligger ute?

MX900

Endret av m-kane
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har sliti veldig med driverne siden jeg fikk dette settet. Får ikke koblet de sikkerlig til. Så jeg har ikke svart i denne tråden fordi jeg tenkte det var min egen feil som ikke hadde installert de sikkerlig.

Men nå begynner jeg å gi opp.... Driverinstallasjonen går ikke ann å gjøre på nett såvidt jeg har skjønt. Noe som ganske idiotisk i seg selv. Man må sette inn cden som fulgte med og be "innstalasjonsprogrammet" søke etter driverne. Dette hadde jo vært greit nok om det hadde funket. Istedet henger hele programmet seg.

Men saken er det at jeg ikke får det til å funke. Derfor kjører jeg bare på windows orginale blåtanndrivere. Dette funger veldig dårlig i raske fps-spill. Hvis noen har en god ide på hvordan få fikset dette hadde jeg vært takknemmlig :yes:

5056734[/snapback]

Beklager litt sent svar her, men jeg dumpet tilfeldigvis over tråden din her på leting etter tester av tastaturet. Har bestilt det selv, og regner med å ha det på tirsdag om jeg er heldig.

Lurer også på hvordan det er i spill, respons i FPS er viktigst for min del, for dersom det ikke gjør jobben sin der blir det bare brukt til arbeidsmaskinen/serveren min. Håper du kan si noe om dette, også inntrykket av tastaturet/musen etter den måneden du har brukt det nå.

Angående det med blåtanndrivere så er dette et problem med de fleste blåtann dongler i kombinasjon med SP2. Du kan løse dette på følgende måte:

-Høyreklikk på min datamaskin og velg Behandle.

-Enhetsbehandling - Bluetooth Devices - høyreklikk og Oppdater Driver.

-Ikke koble til Microsoft Update - velg Innstaller fra bestemt plassering

-Ikke søk, jeg vil velge hvilken driver som skal installeres

-Merk av driverne for Logitecs bluetooth device, oppdater driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...