Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen da er det utsolgt Hæ? jepp drit i å ring mer Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan da umulig bli utsolgt så fort... 18 min? No way Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Usa ble det utsolgt på 4 min.. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan da umulig bli utsolgt så fort... 18 min? No way Dei selde ut 30 000 på 4 minutt i Australia. Men nei, trur heller ikkje det er utseld. Køsystemet gjer at berre ein avgrensa del har vorte seld no. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg endelig hadde kommet fram i køa: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. Takk skal dere F.... meg ha.. Fikk det samme her Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Intern serverfeil/Internal Server Error En intern feil eller feilkonfigurasjon har oppstått, og serveren kunne ikke gjennomføre din forespørsel. Vennligst kontakt Kundesenteret på telefon 815 33 133 (man-fre 09-17, lør 10-14) FUCK! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ER dere på skolepecer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Internal Server Error" Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen da er det utsolgt Hæ? Kødder du????? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Intern serverfeil/Internal Server Error En intern feil eller feilkonfigurasjon har oppstått, og serveren kunne ikke gjennomføre din forespørsel. Vennligst kontakt Kundesenteret på telefon 815 33 133 (man-fre 09-17, lør 10-14) FUCK! Agreed. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 8 ståplasser er sikret ! Da blir kompisgjengen happy og jeg får endelig sett AC/DC !!!!!!!!!!! Kom meg utrolig nok inn til bestillingssiden 2 ganger. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kom inn en gang: 09.05, men ble satt i kø igjen rett etterpå... Fantastisk system! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 DERE SOM *HAR FÅTT: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. ER DEREPÅ SKOLEPCVER Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 DERE SOM *HAR FÅTT: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. ER DEREPÅ SKOLEPCVER NEI Lenke til kommentar
picori Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg endelig hadde kommet fram i køa: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. Takk skal dere F.... meg ha.. Fikk det samme her Fikk det same, logget meg på kl 8 i dag får å være sikker, FUCK FUCK FUCK BULLSHITT RASFKK F K Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fiiiitttttte aaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som kan bekrefte at det er utsolgt? Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Time out. Er ikkje det berre glimrande. Tar det for lang tid å svare? Det er vel ikkje mi skuld! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er neppe utsolgt mtp det ufattelige dårlige systemet til billettservice... at de aldri kan lære..? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har kommet igjennom på telefonen, eller får dere bare dut dut dut dut dut...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå