Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Totalt kaos på billettservice. Sitter på 3 PC'er i kø nå... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, like før det settes i ganbg nå. En hånd på telefonen og en på pcn=) Telefon har jeg sluttet å prøve på, tror faktisk at det er større sjangs for å bli truffet av lynet enn å komme igjennom på telefon. Men står nå i kø, så er det jo bare å håpe på det beste... Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Yes, 2 billetter i boks, felt E, rad 6 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 I kø, mens jeg sitter her og vet at billettene forsvinner fort som faen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gikk inn via billettservice.no og bleda satt i kø, og sto i den køa. Gikk så inn på livenation.no og ble også plassert i kø, bare mye lengre fremme i den, så det kan være et tips til dere som er langt bak i kø, gå inn via livenation.no Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Yes, 2 billetter i boks, felt E, rad 6 Fy søren. Eg er vel 5 % uti køen min, og eg har stått i kø lenge. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 tlf eller internett arsenal? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva slags billetter skal folket ha, jeg vil ha ståplasser. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gikk inn via billettservice.no og bleda satt i kø, og sto i den køa. Gikk så inn på livenation.no og ble også plassert i kø, bare mye lengre fremme i den, så det kan være et tips til dere som er langt bak i kø, gå inn via livenation.no Eg er inne på Livenation. Dei seljer ikkje billettar, dei lenkjer berre til Billettservice. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 skole pcer virker ikke Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. hva betyr dt??? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ståplasser please!!! er det noen som vet hvor mange billetter det er lagt ut? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 tlf eller internett arsenal? Nett, må ha vært heldig =) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg endelig hadde kommet fram i køa: Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. Takk skal dere F.... meg ha.. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fikk endelig tak i to billetter! Dette var dagens høydepunkt... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. hva betyr dt??? Lurer for faen jeg også på. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sidelastingsfeil? Tjeneren brukte for lang tid på å svare -.- Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er i kø i ene vinduet, og behandles i andre. skjer jo faen ingen ting! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen da er det utsolgt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen da er det utsolgt Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå