Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009

sdf123

Anbefalte innlegg

Kan det lønne seg å være innpå siden der du kjøper billetter på forhånd? (Altså der det er en gul boks hvor det står: "Billetter er ikke lagt ut for salg")

Eller er det best å være på forsiden kl 9.00.01, og en ting til, hvordan er det med flere vinduer oppe? Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Billettservice står det at bilettene er i salg når du logger på og prøver å kjøpe. Men jeg kommer ikke innpå pga for mange brukere, noen som kan bekrefte/avkrfte om det faktisk går an å kjøpe nå?

Det står det, men billetter får man ikke kjøpt før kl. 9 uansett.

Lenke til kommentar
På Billettservice står det at bilettene er i salg når du logger på og prøver å kjøpe. Men jeg kommer ikke innpå pga for mange brukere, noen som kan bekrefte/avkrfte om det faktisk går an å kjøpe nå?

Samme skjer med meg, kan umulig gå ann å kjøpe nå

Lenke til kommentar

Når du kommer deg forbi dette kommer du deg inn på en side der det står at "Billetter er ikke lagt ut for salg", "Orinær salgstart er man, 13.10.08 kl 09:00.

Er det lurt å holde seg på denne siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...