Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009

sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor lenge konserten varer sånn ca? Må prøve å rekke et tog mot Skien fra Oslo S kl. 23.47. Er det gode muligheter for at man greier å få med seg hele konserten og fortsatt rekke ned til Oslo S før nevnte tidspunkt?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge konserten varer sånn ca? Må prøve å rekke et tog mot Skien fra Oslo S kl. 23.47. Er det gode muligheter for at man greier å få med seg hele konserten og fortsatt rekke ned til Oslo S før nevnte tidspunkt?

På Livenation sin side står det at den er ferdig ca. 23:00 og det stemmer nok bra med setlisten sålenge de starter som planlagt.

Må selv prøve å rekke det, så hvis t-bane/taxi er helt håpløst har jeg heldigvis gps + kart/bilder på mobilen, så får da løpe ned. Er 4,5 km, så hvis man ikke roter seg bort i gatene burde det gå greit.

Lenke til kommentar

Ac/Dc spiller ikke så lenge, så det skal gå helt greit å rekke siste toget til Grenland. Tro meg, jeg har tatt det toget der flere ganger, har bl.a. jogget fra Valle Hovin til Oslo S etter U2-konserten i 05, for å rekke det toget. Synd det går så latterlig tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Så jeg trenger ikke stresse med å være på Valle Hovin klokka 17:00?

Jeg har med dama, så skal ikke så helt fremme og dumme meg, skal bare

ha en grei plass med bra lyd og grei sikt. (er 192 høy, så det går vel bra)

Men altså, det holder å være der kl 1900 eller?

Lenke til kommentar

Det var en syk opplevelse,. Jeg har aldri vært på ACDC konsert før, så jeg kan ikke sammenlikne den med noen andre så det blir vanskelig å si hvor jævlig bra det var.

Kan nevne at når de spilte Thunderstruck, TNT og YOu shook me allnight long så tok det hardt av.

Jeg havna i bråk med en fyr fra nordnorge, også ble ølen min tatt fra meg på vei inn og jeg ble nesten edru siden jeg sto så langt fremme og ikke hadde tilgang på alkohol. Alkohol trengtes egentlig ikke for å nyte denne konserten.

Gratulerer alle menensker, dere har nå lest det dårligste intervjuet av en konsert noensinne.

Lenke til kommentar

unner alle rockefolk en AC/DC konsert, har selv opplevd de to ganger i år, i Norge sist gang, og i Tyskland.. Sceneshowet er så bra at det er vanskelig å tro på.. Angus er nødt til å være verdens sprekeste 60 åring..

Må bare si dette til alle: Gå på en AC/DC konsert før dere ( eller de ) dør!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...