Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009

sdf123

Anbefalte innlegg

På alle, ALLE rockekonserter der det er relativt fullt, vil det være mye bølling og trengsel og faenskap på de helt fremste radene. Så det er nesten ingen vits å stå der, med mindre du digger å bli skvisa og slite med å finne et sted å holde armene og hodet.

Men det er ingen grunn til at det må være slik. På Roskilde fungerer det helt fint med det avlukkede området foran scenen. Man slipper ikke inn så mange folk at området blir helt stappfullt. Om man befinner seg bakerst i det avlukkede området er man relativt nære scenen, men blir ikke helt knust.

Når det gjelder tog etter konserten så var det noe som overrasket meg litt. Siden jeg visste at det ville bli totalt kaos etter konserten begynte jeg å tenke taktisk under ekstranummeret slik at jeg var relativt nære utgangen når konserten var slutt. Likefullt var det en god del foran meg men jeg kom relativt tidlig til Lysaker. Dvs. da jeg kunne se Lysaker stasjon kom det en svært langt tog som verken jeg (eller noen andre?) rakk å komme på. Det så ut som om toget forlot perrongen relativt tomt. Dette kom altså før svært få eller ingen fra konserten hadde kommet til stasjonen. Greit nok, siden det toget var så enormt langt så kommer det vel et nytt like langt? Men neida, da folk hadde kommet fram til perrongen og fyllt den opp tøffer det et lite tog inn, tydeligvis uten ekstra vogner. Jeg var heldig og fikk plass, men begriper ikke hvorfor de sender et gigantisk tog før folk kommer fra, og så følger opp med et knøtt-sett. :no:

Jeg har svært vanskelig for å tro at logistikken til dette arrangementet har vært planlagt i flere måneder, slik representanter fra Stabæk har uttalt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toget som kom var kanskje et nattog til eller fra sørlandet, de tar ikke på passasjerer, bare for avstigning. Togene holder ruta si, de står ikke og venter i 10 minutter på at en buss med rockere skal komme seg bort først.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Konserten var konge. Vi satt på tribunen, noe som er utrolig nice på denne arenaen med mindre du er blodfan og må være langt fremme på gulvet. Tippe de som var der nede møtte en del problemer.

Der vi var var det ingen do kø, nesten ikke ølkø(i konsertsammenheng) og det gikk fint å få seg T-shorte med litt venting.

Selv om dette ikke er en løsning blodfansen syns er akseptabel, syns jeg at jeg kunne gjøre det:

Jeg juksa litt, beveget meg utover i siste del av siste sang, kjøpte T-shorte og løp ned på toget. Spurte en søt jente om jeg var på rett tog til sentrum og det var jeg, godt alt :)

Lenke til kommentar

For min del er ølsalg på konserter helt unødvendig. Ølet er som regel litt billigere og folk konsumerer litt ekstra pga det. Dette kan, jeg sier kan, utarte seg til voldelig oppførsel. Ikke nødvendigvis en rett høyre, men presser folk opp mot gjerdet og lignende. Er forresten heller ikke gøy å bli tilgriset av øl. Det slapp jeg heldigvis, men så et par tilfeller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

1. Rock N' Roll Train

2. Hell Ain't A Bad Place To Be

3. Back In Black

4. Big Jack

5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap

6. Thunderstruck

7. Black Ice

8. The Jack

9. Hells Bells

10. Shoot To Thrill

11. War Machine

12. Anything Goes

13. You Shook Me All Night Long

14. T.N.T.

15. Whole Lotta Rosie

16. Let There Be Rock

17. Encore:

17. Highway To Hell

18. For Those About To Rock (We Salute You)

..spilte de på Telenor Arena.

Lenke til kommentar
1. Rock N' Roll Train

2. Hell Ain't A Bad Place To Be

3. Back In Black

4. Big Jack

5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap

6. Thunderstruck

7. Black Ice

8. The Jack

9. Hells Bells

10. Shoot To Thrill

11. War Machine

12. Anything Goes

13. You Shook Me All Night Long

14. T.N.T.

15. Whole Lotta Rosie

16. Let There Be Rock

17. Encore:

17. Highway To Hell

18. For Those About To Rock (We Salute You)

..spilte de på Telenor Arena.

fyfaen jeg digger disse gutta så mye at jeg skulle ønske jeg kunnr bli bifil så jeg kunne tenke på disse når jeg utfører seksuelt samkvem. uten å kødde

Lenke til kommentar

Tilbake fra budapest i dag var konsert mandag. det finnes ikke ord eller superlativer nok for og beskrive opplevelsen. er rett og slett mål løs :)

vi fikk et fint bilde av Angus, fin plassering bare noen meter fra scene. trengselen var enorm selv for en man på min størrelse

post-70872-1238023498_thumb.jpg

post-70872-1238023598_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Nå beveger vi oss vel ut på tynn is her. :)

Skal gi deg tynn is jeg: Jeg har nå 150 mail i innboksen min fra folk som vil kjøpe billetter til acdc Valle Hovin. Jeg sender nå pris på 4000kr for to stk. Det er tynn is

(Ikke kontakt meg for kjøp og salg da dette strider i mot retningslinjene, pluss at jeg har ikke billetter igjen til dere uansett)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...