Vice Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) På alle, ALLE rockekonserter der det er relativt fullt, vil det være mye bølling og trengsel og faenskap på de helt fremste radene. Så det er nesten ingen vits å stå der, med mindre du digger å bli skvisa og slite med å finne et sted å holde armene og hodet. Men det er ingen grunn til at det må være slik. På Roskilde fungerer det helt fint med det avlukkede området foran scenen. Man slipper ikke inn så mange folk at området blir helt stappfullt. Om man befinner seg bakerst i det avlukkede området er man relativt nære scenen, men blir ikke helt knust. Når det gjelder tog etter konserten så var det noe som overrasket meg litt. Siden jeg visste at det ville bli totalt kaos etter konserten begynte jeg å tenke taktisk under ekstranummeret slik at jeg var relativt nære utgangen når konserten var slutt. Likefullt var det en god del foran meg men jeg kom relativt tidlig til Lysaker. Dvs. da jeg kunne se Lysaker stasjon kom det en svært langt tog som verken jeg (eller noen andre?) rakk å komme på. Det så ut som om toget forlot perrongen relativt tomt. Dette kom altså før svært få eller ingen fra konserten hadde kommet til stasjonen. Greit nok, siden det toget var så enormt langt så kommer det vel et nytt like langt? Men neida, da folk hadde kommet fram til perrongen og fyllt den opp tøffer det et lite tog inn, tydeligvis uten ekstra vogner. Jeg var heldig og fikk plass, men begriper ikke hvorfor de sender et gigantisk tog før folk kommer fra, og så følger opp med et knøtt-sett. Jeg har svært vanskelig for å tro at logistikken til dette arrangementet har vært planlagt i flere måneder, slik representanter fra Stabæk har uttalt. Endret 20. februar 2009 av Vice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Toget som kom var kanskje et nattog til eller fra sørlandet, de tar ikke på passasjerer, bare for avstigning. Togene holder ruta si, de står ikke og venter i 10 minutter på at en buss med rockere skal komme seg bort først. Endret 20. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vel, på avstand så det ut som et helt vanlig lokaltog av type gamle vogner. Det var ikke noe langdistanse-tog. Hadde det vært et langdistanse tog hadde jeg ikke reagert. Men det var "verdens lengste" lokal-tog. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det blir nok fort et problem når de holder fotballkamper i arenaen der og. Alle supporterne kommer kjørende eller med tog, og skal hjem igjen etter kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Konserten var konge. Vi satt på tribunen, noe som er utrolig nice på denne arenaen med mindre du er blodfan og må være langt fremme på gulvet. Tippe de som var der nede møtte en del problemer. Der vi var var det ingen do kø, nesten ikke ølkø(i konsertsammenheng) og det gikk fint å få seg T-shorte med litt venting. Selv om dette ikke er en løsning blodfansen syns er akseptabel, syns jeg at jeg kunne gjøre det: Jeg juksa litt, beveget meg utover i siste del av siste sang, kjøpte T-shorte og løp ned på toget. Spurte en søt jente om jeg var på rett tog til sentrum og det var jeg, godt alt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det enkleste er å la være å pimpe øl hele tiden, for da slipper man alle pissepausene og finne et dass pluss å komme seg tilbake til den (forhåpentligvis) gode plassen sin igjen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 For min del er ølsalg på konserter helt unødvendig. Ølet er som regel litt billigere og folk konsumerer litt ekstra pga det. Dette kan, jeg sier kan, utarte seg til voldelig oppførsel. Ikke nødvendigvis en rett høyre, men presser folk opp mot gjerdet og lignende. Er forresten heller ikke gøy å bli tilgriset av øl. Det slapp jeg heldigvis, men så et par tilfeller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Uaktuelt å drikke øl om jeg står i folkemengden da, men lar seg gjør når en er på tribunen. Well, Metallica next og det gleder jeg meg sykt til, ingen øl pimping da Endret 22. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 En ny låt er lagt til i setlisten siden oslo konserten: Shot down in flames, håper de spiller denne på valle hovin. Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dem spillte den i Stockolm 20Feb. Var helt rått. Synd det fortsatt er så lenge til konserten på Valle Hovin. Er fortsatt spent på om dem vil gjøre litt mer ut av scene showet siden det er utendørs. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet noe om playlisten? hva spilte dem på telenor arenaen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 1. Rock N' Roll Train 2. Hell Ain't A Bad Place To Be 3. Back In Black 4. Big Jack 5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap 6. Thunderstruck 7. Black Ice 8. The Jack 9. Hells Bells 10. Shoot To Thrill 11. War Machine 12. Anything Goes 13. You Shook Me All Night Long 14. T.N.T. 15. Whole Lotta Rosie 16. Let There Be Rock 17. Encore: 17. Highway To Hell 18. For Those About To Rock (We Salute You) ..spilte de på Telenor Arena. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 1. Rock N' Roll Train 2. Hell Ain't A Bad Place To Be 3. Back In Black 4. Big Jack 5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap 6. Thunderstruck 7. Black Ice 8. The Jack 9. Hells Bells 10. Shoot To Thrill 11. War Machine 12. Anything Goes 13. You Shook Me All Night Long 14. T.N.T. 15. Whole Lotta Rosie 16. Let There Be Rock 17. Encore: 17. Highway To Hell 18. For Those About To Rock (We Salute You) ..spilte de på Telenor Arena. fyfaen jeg digger disse gutta så mye at jeg skulle ønske jeg kunnr bli bifil så jeg kunne tenke på disse når jeg utfører seksuelt samkvem. uten å kødde Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Tilbake fra budapest i dag var konsert mandag. det finnes ikke ord eller superlativer nok for og beskrive opplevelsen. er rett og slett mål løs vi fikk et fint bilde av Angus, fin plassering bare noen meter fra scene. trengselen var enorm selv for en man på min størrelse Endret 25. mars 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det noen som vet hvor mye billettene kostet utenfor stadion på telenor arena? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det noen som vet hvor mye billettene kostet utenfor stadion på telenor arena? Nei, men jeg solgte mine to ekstra for 5000:P Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Å fy faen. Jeg har jo et par ekstra billetter til Valle Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Å fy faen. Jeg har jo et par ekstra billetter til Valle kan selge dem for deg mot 10% av fortjenesten:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå beveger vi oss vel ut på tynn is her. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå beveger vi oss vel ut på tynn is her. Skal gi deg tynn is jeg: Jeg har nå 150 mail i innboksen min fra folk som vil kjøpe billetter til acdc Valle Hovin. Jeg sender nå pris på 4000kr for to stk. Det er tynn is (Ikke kontakt meg for kjøp og salg da dette strider i mot retningslinjene, pluss at jeg har ikke billetter igjen til dere uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå