gard. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg vilt nå. Legger meg, for så å ta toger i morgen tidlig. Fy faen. Klarer ikke å vente. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 jaja folkens. vi treffes på konserten i kveld. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nermer seg nå! Gleder meg som en unge... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Det er tak over hele stadion? Så det er bedre å ha på seg noe varmt enn noe som tåler regn/snø liksom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Telenor Arena er innendørs. Er ikke noe ute i det hele tatt. Valle Hovin derimot, som er i sommer er utendørs og ingen tak. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Likte konserten, var litt redd for at vokalen skulle være helt utslitt og ødelagt, men det var ingeting å klage på selve fremførelsen. Men selve stedet for en slik konsert er fullstendig idiotisk. Hele området er ikke dimensjonert for å håndtere slike folkmengder og det var endel kaos utenfor, spesielt etter at konserten var slutt. 20.000 mennesker ble presset ut gjennom små flaskehalser konstruert av oppsatte lange gjerder. I tillegg var toalettforholdene elendige for folk som hadde ståplass. Toalettene var bare oppsatte utedasser som sto ute i mørket i kulden, nedpissede og møkkete. Glad man er mann i slike tilfeller... Kan også tenke meg det er litt kjipt å være bakerst i hallen da det ikke har andre storskjermer enn de helt foran. Jeg kommer ikke til å vende tilbake til denne arenaen før de fikser opp endel elementære forhold. Endret 18. februar 2009 av Vice Lenke til kommentar
Sati Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Var VELDIG rotete når man skulle ut ihvertfall. Vi stod i parkeringshuset i halvannen time før vi slapp ut, men selve konserten var knall. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var stress og komme seg inn osv, men når man først var inne var det knall bra. bare og glede seg til valle hovin konserten da. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Veldig bra konsert! Helt rått! Bra showing, kara var i form! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel hjemme igjen. Sto vel nesten en time i parkeringshuset Knallbra konsert, vokalen var litt høy på første sangen, men etter det var lyden ganske upåklagelig. Noe gjenklang, men det må man vel regne med når det er innendørs Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Synes den var knall jeg. På veien ut ble folk irriterte på grunn av inngjerdinga, så noen brøt gjerdene. Vi ble pressa ut mot veien. På toget hjem klarte vi ikke å komme oss ut før toget fortsatte å kjøre, så vi kom på neste stasjon. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feeeeet konsert! Helt klart verdt å sitte i kø fra 0600, dagen billettene ble sluppet Dog syns jeg setene var alt for små og vonde, ikke en optimal konserthall. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ja, de var litt små og vonde, men ble en del ståing også. Det jeg angrer mest på er at jeg ikke tok med noe å tygge på og drikke på inn. Ble sulten og tørst etterhvert. Endret 19. februar 2009 av Crash Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Konge konsert! Jeg finner ikke mye å klage på jeg. Konge lyd og lokaler for også godkjent. Alt virket veldig nytt, til og med pissoarene. Men noe av logistikken var på trynet, hvertfall etterpå. Noe av ølet jeg kjøpte meg var varmt og. Men det var småting. Jeg gikk ikke skuffet hjem. Vi fikk litt liv oppe på tribunene og. Jeg klarte ikke å holde meg sittende hvertfall. Gleder meg til i sommer allerede. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var F*t*e vilt! Sto helt fremme. Alt gikk greit, turen til gikk bra, returen gikk bra. Syns synn i ALLE som reiste med Bil, taxi og buss fra arenaen. Betalte tur/retur med tog før jeg dro dit. Så når alt var ferdig var det bare og gå og sette seg på toget, uten noe venting! Eneste ille, var og måtte kjøre til kristiansand i fra Oslo S etter konserten. Blei ei lita overnatting i bilen når man hadde passert Drammen. Men absulutt vert pengene! De kunne ikke hatt bedre spilleliste! Turen går i minneboken. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kjempe konsert, utrolig liv i de gamle kroppene! Angus is my hero! Hadde det ikke vært for den geniale oppvisningen av ac/dc så hadde jeg nesten krevd pengene tilbake pga alt kaoset rundt konserten. Gla det ikke begynte å brenne eller liknende der inne, da tror jeg det hadde blitt katastrofe. Må jo også si at det må jo være verdens enkleste måte å "snike" inn folk, 4 kompiser får inn med sine vanlige billetter, 1 går ut igjen med billettene og møter 3 nye kompiser med dassene som får 3 "brukte" billetter som dem kommer seg inn med, sånn kan man jo holde på til hele venneflokken er kommet inn:) Endret 19. februar 2009 av everlong Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var morro ! , men der vi satt...ganske høyt oppe på sida, så var det veldig mye gjenklang fra veggene og blei noen litt gærne frekvenser som skjærte i ørene ! Så lokalet var ikke akkurat egna for de som satt litt høyere oppe....hørte at lyden var mye bedre bare jeg gikk ned trappa for å kjøpe øl... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har spillelisten? Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 En fantastisk konsert!! Flott konsertarena også! Sto helt forran. Nå har jeg vondt i ørene, høreøret tykker og kjennes ut som det vibrerer sammen en en liten pipelyd. Er dette normalt etter slike konserter? vil dette gå over? Håper virkelig ikke jeg har fått titinus. Brukte ørepropper for å unngå akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå