Warrior Elite Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 valle hovin?? hvorfor snakker du om den?? det er jo konserten på telenor arena jeg snakker om. valle hovin er helt uinterresant for meg fram til jeg eventuelt klarer å skaffe billetter til den. konserten slutter 22.15 og toget går 23.09. dvs vi har 54 min på å komme oss fra arena til oslo s hvis ikke vi kan hoppe på nattoget på lysaker (eller er det kun en t bane stasjon??). på den tiden må vi komme oss ut av arenaen og så komme oss de 10.5 km inn til oslo s. er det mulig eller er det for risikabelt?? skal nevnes at vi er i god form og kunne tålt å løpe noen km Et normalt menneske klarer det fint å løpe inn til oslo sentrum En gang jeg var på fylla på Kolsås og skulle hjem så jogga jeg hjem via Lysaker og Sandvika. JEg brukte 5 timer Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 så jeg kan med sikkerhet bestille billetter til nattoget?? sjekket NSB sin side. og det går ann å ta tog bergen/lysaker. og lysaker stasjonen er jo bare 2 km unna telenor arena?? da burde vel ikke det være noe problem?? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nord-norge, og har retningssans lik en gråstein. Har klart å bruke 1,5 time fra Oslo S til Oslo Spektrum f.eks. Så det har aldri vært aktuellt å finne ut hvor langt det var å gå fra VH siden jeg alltid har hatt begrenset tid. Oj...bomma på Oslo S til Spektrum ja....da kan vel Valle til sentrum være en ganske bra utfordring Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nord-norge, og har retningssans lik en gråstein. Har klart å bruke 1,5 time fra Oslo S til Oslo Spektrum f.eks. Så det har aldri vært aktuellt å finne ut hvor langt det var å gå fra VH siden jeg alltid har hatt begrenset tid. Oj...bomma på Oslo S til Spektrum ja....da kan vel Valle til sentrum være en ganske bra utfordring HAHAHAHa Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Woho, jeg har billetter til begge konsertene. Syns det er helt sykt at de åpner Europa turnéen i Norge ._. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det blir satt opp ekstra busser som går hvert 15. minutt fra Oslo S til Telenor Arena i forbindelse med konserten Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanke akkurat si jeg ser fram til etter konserten med alt det kaoset og bla bla...venting og sikkert kaldt som faen.....småfull sikkert og...de serverer øl der eller??? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanke akkurat si jeg ser fram til etter konserten med alt det kaoset og bla bla...venting og sikkert kaldt som faen.....småfull sikkert og...de serverer øl der eller??? Håper det går like greit som Iron Maiden på Valle Hovin i fjor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det blir satt opp ekstra busser som går hvert 15. minutt fra Oslo S til Telenor Arena i forbindelse med konserten Skulle bare mangle, de kan ikke bare sende 10000 gjennomsvette folk ut i vinterkulda og gå flere kilometer midt på natta. Da kan værre ting skje. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet om det går busser mellom kristiansand og fornebu? Fra fornebu rett etter konserten... Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet om det går busser mellom kristiansand og fornebu? Fra fornebu rett etter konserten... lavprisekspressen.no Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 lavprisekspressen's ruter går ikke jamt med konserten. Tengte mere på busser som går i forbindelse med konserten. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 lavprisekspressen's ruter går ikke jamt med konserten. Tengte mere på busser som går i forbindelse med konserten. så du skal bare rett opp og ned? -vi bestilte billetter klokka 07:45 onsdags morra så vi har litt tid i oslo også drar vi i 4 tiden på torsdag. skulk med stil Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor tidlig burde man være ute ? Før konserten på onsdag ? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hvis du har fete sitteplass-billetter som meg så er det ikke no stress i det hele tatt....blir nok å være der rett før åpningsbandet da ja Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, spør her for ein kompis. Det har seg sånn at kompisen min skal reise med far sin. Han har 2 ståbillettar, men faren, som har problem med ryggen aller helst ville foretrekt sitteplass. Så, eg lurer da på om det er nokon her som kunne vore interresert i å bytte 1 sittebillett mot at du mottek ein ståbillett.. OBS: denne forespørselen har IKKJE noko med kjøp/salg å gjere, kun ein byttehandel uten noko form for mellomlegg for nokon partar. Ta kontakt og evt. spørsmål på PM, takk Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har sikkert vært spurt om dette før, men når åpner dørene på telenor arena? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har sikkert vært spurt om dette før, men når åpner dørene på telenor arena? om eg ikkje tar heilt feil er det klokka 18. Eg og kompisar skal iallefall stille oss i kø allerde klokka 17. Muligens det blir nokre pils samstundes ;P Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke lenge igjen nå. Minner om tilbudet mitt om å bytte 4 sitteplasser imot 4 ståplasser. Ut ifra det jeg har funnet ut er sitteplassene ganske nær scenen. Send en PM eller noe om noen er interessert. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 lurer litt på hvordan jeg skal gjøre med bekledning og sånt. regner med det er 100 grader inne der. men ute er det jo minus 10. går det an å legge fra seg jakken et sted uten at den blir buffa?;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå