Firkantbar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du bestilt to ganger og kommet gjennom og fått betalt og sånn skal det vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du bestilt to ganger og kommet gjennom og fått betalt og sånn skal det vel ikke være noe problem? Nei jeg bestilte en gang og stefaren min engang fra vær våres pc. Greia er at alle telefonnummerne i huset er registrert på amøben! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 til og med billettserice.se eller ticnet.se som er det samme som de bruker i Sverige, har man mye bedre system.. de har ikke den "blå dritten" som går fram og tilbake.. man får opp et helt annet vindu hvor det også står antal minuter man har igjen i køen "Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter" Den norske billettservice var kjappere enn den svenske.. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Står nå på forsiden at billettene er utsolgt. Jepp, men kompisen min fikk bestilt 4 stk. for 2 minutter siden selvom det stod utsolgt. Ikke helt stabilt system, men regner med at flere står i betalingskø og der er det vel noen som detter ut eller ikke får betalt osv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Fikk akkurat sikret meg en billett EDIT: Og nå fikk jeg tak i en til! Endret 17. desember 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "Grunnet postens sendefrister for julen 2008 vil ikke billetter bli sendt før i starten av januar. Vi beklager dette" Quotet fra billettservice, sånn at vi slipper syting, klaging og selvmordsforøk i romjula. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte 4 billetter i luka til spektrum nå i sta. Møtte opp litt etter 6, og var en av de første 100 i køen Fant ut i etterkant at et annet familiemedlem fikk kjøpt et par gjennom billettservice, men det var jo litt koslig å stå der ute i kulda uansett Forøvrig er systemet til billettservice.no helt idiotisk.. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 til og med billettserice.se eller ticnet.se som er det samme som de bruker i Sverige, har man mye bedre system.. de har ikke den "blå dritten" som går fram og tilbake.. man får opp et helt annet vindu hvor det også står antal minuter man har igjen i køen "Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter" Den norske billettservice var kjappere enn den svenske.. ah. jeg fik at det var 3min igjen når jeg logga inn der. men anyway bedre system enn norske Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg klarte å komme igjennom for ca 45 minutter siden uten problemer. Det tok 30 sekunder så var jeg der. Men det var bare for å teste hvor stor pågangen var. Jeg var ikke innlogget og hadde ikke planer om å kjøpe noe. 18. februar får holde for lommeboken min, reisen koster mye.... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Billettservice har i alle fall gitt ordet utsolgt en ny betydning. Fikk nettopp opp en ståplassbillett jeg kunne kjøpe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=538968 Det her er jo BS men.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 AC/DC-billettene revet bort Nettservere brøt sammen under trykket Bombe at nettserverne til Billett"service" bryter sammen, da! Hva kan være så vanskelig med å skaffe et bedre system? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte nettopp to billetter Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg fikk kjøpt biletter idag kl 0907 Tok ingen sjangser på at det skulle glippe igjen Enig med alle som mener bilettservice sitt system er håpløst. Det er nesten drøyt at det eneste stedet som selger billetter online til de største konsertene ikke takler pågangen til de akutelle store og populære serverne. De skulle hatt et orntlig køsystem, som faktisk fungerte som en kø, at de som stilte seg opp først fikk sjangs til å kjøpe først. Og tydelig merking av fremgang i køen. Noe alla partyticket når de selger TG-billetter hadde vært fint... Endret 17. desember 2008 av hYLeAPe Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 AC/DC-billettene revet bort Nettservere brøt sammen under trykket Bombe at nettserverne til Billett"service" bryter sammen, da! Hva kan være så vanskelig med å skaffe et bedre system? Husker det samme liksom skjedde forrige gang også....men da jeg sendte mail til bingoservice og klaga og la ut om andre betalingssystemer som fungerte på en mye større skala så fikk jeg bare til svar at systemet aldri hadde vært nede...gang på gang så tryner systemet dems...helt utrolig Lenke til kommentar
oneroffa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dama fikk tak i billetter. Så det ordnet seg for meg. Hun fikk også feilmeldinger, men prøvde om og om igjen og plutselig fikk hun bestille billetter. Dette var rundt 0955 så hun hadde nok flaks. Hvis noen fortsatt ikke har fått tak i billetter så anbefales det på det sterkeste å melde seg inn i fancluben. Skaffet meg billetter til konserten på Telenor arena der. 7 timer etter at det var utsolgt på vanlig måte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og her er det hyl hyl grin bitch whine whine som vanlig.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Haha, ja. Men utrolig at de solgte ut Valle Hovin så raskt og. Forresten, hvis noen har en billett til konserten i februar, ta kontakt! En i vennegjengen fikk ikke tak i billett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Billetter kjøpt. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da har jeg billetter til både Valle og Ullevi. Tviler at jeg drar på begge, med mindre konserten i februar er verdt å se to ganger til. Gøteborg om sommeren er jo digg, og det frister veldig mye å ta turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå