Ninjahamster Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hehe, ja, det var litt av ei vise du kom med der... Fra jeg forlot hotellet i Oslo sentrum, til jeg var tilbake igjen sist Metallica var i Norge på Valle Hovin tok det rundt 15 timer. Da hadde jeg stått i sikkert 14 av de timene. Stod noen få meter fra scenen. Gikk bare godt. En god natts søvn fikser det meste og leger alle konsertsår Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Lagt til event på last.fm for de som er interesserte. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bytter to Juni billetter mot to Februar billetter. Kontakt meg PM. Drit i priser, bare bytter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva i helvete. Jeg trodde billettene ble lagt ut for salg idag jeg. Faen. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvis noen ikke trenger billett til den konserten i februar lenger, ta kontakt! Endret 15. desember 2008 av quakie Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Har man noe forkjøpsrett om man er medlem av acdc fanclub? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Var da veldig å rolig det var her. Stille før stormen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skal i hvert fall prøve i morgen. *krysser fingrene* Benytter anledningen til å ønske alle lykke til i morgen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tviler på at det blir noe problem å få tak i billetter i morgen. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men altså.. får jeg som fanclubmedlem kjøpt fc-billetter denna gangen også, selv om jeg også kjøpte til 18. februar? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men altså.. får jeg som fanclubmedlem kjøpt fc-billetter denna gangen også, selv om jeg også kjøpte til 18. februar? Nei. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror dere det er stor sjanse for at de tar turen innom Bergen og? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Men altså.. får jeg som fanclubmedlem kjøpt fc-billetter denna gangen også, selv om jeg også kjøpte til 18. februar? Nei. Men de som ikke har handlet før og er medlem i acdc.com, får de noe form for forkjøpsrett? slik som de hadde til konserten i februar? Tror dere det er stor sjanse for at de tar turen innom Bergen og? Tviler veldig sterkt på at dem kommer dit! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Men de som ikke har handlet før og er medlem i acdc.com, får de noe form for forkjøpsrett? slik som de hadde til konserten i februar? Ja, men ikke hvis du allerede har hentet koden til en annen konsert, selv om du ikke har brukt den. Noe som er tilfellet for meg. edit: Forkjøpsrett er vel ikke helt riktig, det er en del billetter som er satt av til fanklubben som man da har muligheten til å kjøpe. Endret 16. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Er det en kode som vil komme frem på "mine sider" på acdc.com? Og blir det da en "spesiell" link som fører meg rett til betaling hos billettservice? Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 får vel ønske alle lykke til eg og. då får eg gå og legge meg og komme meg opp te jobb i morgen. også dra hjem en tur før klokken 9.. satser på at eg får denne gangen.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) "Vi har nå maksimalt antall brukere på dette arrangementet"... Fortsetter det sånn er jeg rimelig sur ut dagen.. Endret 17. desember 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) "Vi har maksimalt antall brukere på dette arrangementet"... Fortsetter det sånn er jeg rimelig sur ut dagen.. "Vi har solgt billetter så lenge folk kan huske, men et system som har en funksjonibel køordning og takler stor pågang har vi ennå ikke klart å utvikle" mener du vel? Endret 17. desember 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "Vi har maksimalt antall brukere på dette arrangementet"... Fortsetter det sånn er jeg rimelig sur ut dagen.. Det var slik på Metallica også, jeg kom inn, men kl. 9 ble jeg kastet ut, det har ingen virkning. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) kom igjen folknes.. no må dere skru av maskinene deres og komme dere avgårde på jobb/skole.. Endret 17. desember 2008 av NuGgIZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå