sdf123 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 hei,prisen på billettene er 2500 pr stk. gi beskjed hvis du er interessert! enorm pågang!! Mvh kk Fikk dette fra en som selger billetter via finn.no, er det noe muligheter for feks å rapportere slikt svartebørs salg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg rapporterte en selger i dag i alle fall. Får se om de gjør noe med det i morra. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gå på annonsen.. Trykk på rapporter eller noe Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Det er feks ikke en mail adresse man kan videresende mailen til? Tenkte om det fantes en mail hvor man kunne tipse om svartebørs haier? Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ren flaks ja, på natten virker det som om det er størst sannsynlighet for å få kjøpt. Det var slik jeg fikk. Hva skjer dersom posten klarer å rote bort billettene? Jeg stoler ikke helt på at posten skal levere rett... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 En annen sak: HVOR FIKK DERE BILLETTER OG HVORDANI DAG ER DET MULIG Ren flaks. Jeg kom hjem fra fest lørdagsnatta, og gikk bare inn på billettservice for fun, hadde ingen forhåpninger, men ville bare sjekke. Vips, der var det billetter. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvis jeg skal selge bilettene mine, hva ville være fornuftig pris og ta for de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvis jeg skal selge bilettene mine, hva ville være fornuftig pris og ta for de? orginalpris Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvis jeg skal selge bilettene mine, hva ville være fornuftig pris og ta for de? orginalpris + eventuelle utgifter, porte, tid du har brukt på å skaffe billetter og slikt. så 700 kroner pr billett syntes jeg høres fair ut. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hvis jeg skal selge bilettene mine, hva ville være fornuftig pris og ta for de? Det du ga for dem. AC/DC er et realt band som gir minimalt med billetter til sponsorer osv, og som med de fleste andre band hater de svartebørssalg. Skulle sååå ønske de annonserte en ekstrakonsert rimelig kjapt, men når man ser på timeplanen skjønner vi jo at dette blir vanskelig. Det beste vi kan gjøre er å bombe fancluben med mail om at de kunne solgt ut minst 2-3 ganger. Edit: Bruk gjerne VG-lista som argument. Endret 5. november 2008 av Sabbath Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har hatt noe flaks i det siste og fått seg billetter? Ingen her som har noen AC/DC billetter til overs? I så fall sjekk signaturen min Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 2 Metallica billetter (sitteplass) byttes mot en AC/DC ståplass. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bon Scott eier..Jim Morrison?..ta deg ei pille! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hva må jeg realistisk betale for billetter av seriøse selgere nå? Noen som vet, ikke bare tror? Endret 17. november 2008 av Panter Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hva må jeg realistisk betale for billetter av seriøs selgere nå? Finnes nok fortsatt av dem der ute som ikke er pengehorer, men vil selge billetten sin til snill pris, altså kanskje litt over hva den kostet, så...700 kr eller no? Men det er bare hvis du er heldig og finner en sånn selger selvsagt. Det finnes idioter der ute som tar mange tusen for en billett også. Edit: okei jeg ser nå at du spør etter noen som VET, jeg kan ikke si at jeg vet 100% sikkert, men jeg regner med at det er sånn. Endret 17. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Takk for svar selv om du tror, mente det ikke slik egentlig. Jeg skjønner at folk vil ha det billetten er verdt. Jeg er ikke interessert i å bruke masse tid for å prute rundt, men kjøper antagelig billetter der hvor jeg får en enkelt og rask handel. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hva må jeg realistisk betale for billetter av seriøse selgere nå? Fra seriøse selgere får du billetten til originalpris. Seriøse selgere vil i dette tilfellet være hardcore AC/DC fans som av forskjellige grunner ikke kan komme allikevel. Disse billettene går gjerne til familie og kjentfolk. Endret 19. november 2008 av Sabbath Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det vil si at alle som ikke har hardcore AC/DC fan i familie eller blant venner må kjøpe av en useriøs selger? Jeg synes Statoilstasjonen på hjørnet er en seriøs selger selv om de er dyrere på 1 liter melk enn Rema 1000. Uansett, hva koster billettene på markedet nå, om noe vet ca? Endret 19. november 2008 av Panter Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det vil si at alle som ikke har hardcore AC/DC fan i familie eller blant venner må kjøpe av en useriøs selger? Jeg synes Statoilstasjonen på hjørnet er en seriøs selger selv om de er dyrere på 1 liter melk enn Rema 1000. Uansett, hva koster billettene på markedet nå, om noe vet ca? Useriøs selger er en som bryter loven med sitt salg. Enkelt og greit. En billett som selges for høyere en billettens pålydene pris er ulovlig og ergo useriøst. Statoilstasjonen er ingen kriminell lovbryter dersom de selger melk dyrere enn Rema. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hva skjer dersom posten klarer å rote bort billettene? Jeg stoler ikke helt på at posten skal levere rett... Det er praktisk talt umulig for dem å rote bort billetten din... Du kommer på postkontoret, gir dem referansenummeret ditt, og de printer ut billettene dine mens du ser på. Endret 19. november 2008 av macros. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå