Hunter147 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da klarte jeg å snappe opp en billett fra billettservice Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I dag dumpet endelig billetten min i posten. Rask levering må jeg si, bestilte på mandag. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 synd at det ikke er biletter igjen. skulle gjærne vært på den konserten Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kommer ikke til å gi opp før 19.februar... Men jo flere som gir opp, jo bedre er det for meg. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 litt for tidlig å spekulere i setlist kansje, før den første konserten, men hva kan vi forvente oss ? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser for meg en blanding av nye sanger fra Black Ice og gamle slagere. Men vi får vel mer peiling når åpningskonserten spilles om et par dager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) synd at det ikke er biletter igjen. skulle gjærne vært på den konserten Du, meg og 10 andre på jobb også. Get used to it. Og nå går sjefen og masse andre og maser på MEG om JEG har skaffa billetter snart.. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Metallica ble solgt ut på under 15 minutter, så spørs om Spansknerden fikk noen så han får bytta. Kjøpte Black Ice i dag, får ta det som en trøst. Skal bli artig og sette seg med den litt senere. Det var det faen meg å, livet er herlig. Sorry at jeg briefer. Til alle dere som ikke har billett to ting: 1. Ikke gi opp ,aldri. 2. Har dere ikke billetter når konsertdagen kommer, dra opp dit og se hva som skjer. Kan hende de selger noen billetter der oppe har skjedd før. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Leser i et intervju med Cliff Williams (bassisten i ac/dc) at han gjerne vil spille låter som Live Wire, og Down Payment Blues. Gode nyheter for oss som har vært AC/DC fans en stund:) Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ser for meg en blanding av nye sanger fra Black Ice og gamle slagere. Men vi får vel mer peiling når åpningskonserten spilles om et par dager. Kvalifisert gjetning: Rock n roll train decibel black ice The jack TNT High Voltage Hells Bells Whole lot a rosie let there be rock back in black shoot to thrill hail caesar highway to hell Live Wire Hell ain't a bad place to be Dirty Deeds The girls got rythm For those about to rock Rekkefølgen tipper jeg ikke på, men den siste er bankers:) Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ser for meg en blanding av nye sanger fra Black Ice og gamle slagere. Men vi får vel mer peiling når åpningskonserten spilles om et par dager. Kvalifisert gjetning: Rock n roll train decibel black ice The jack TNT High Voltage Hells Bells Whole lot a rosie let there be rock back in black shoot to thrill hail caesar highway to hell Live Wire Hell ain't a bad place to be Dirty Deeds The girls got rythm For those about to rock Rekkefølgen tipper jeg ikke på, men den siste er bankers:) Kvalifisert...? Nåja 01. Rock 'N Roll Train 02. Hell Ain't A Bad Place To Be 03. Back In Black 04. Stiff Upper Lip 05. War Machine 06. Thunderstruck 07. Hard As A Rock 08. The Jack 09. Big Jack 10. Shoot To Thrill 11. You Shook Me All Night Long 12. Bad Boy Boogie 13. Whole Lotta Rosie 14. Let There Be Rock 15. Black Ice 16. TNT 17. Anything Goes 18. Hells Bells 19. Dirty Deeds Done Dirt Cheap 20. Highway To Hell 21. For Those About To Rock Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så du tror din kvalifiserte gjetning er bedre? Blir artig å se fasiten:) Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper ikke! Det er vertfall sagt (av Brian) at de skal spille 5 sanger fra nye skiva, så jeg håper og tror seriøst det blir de 5 jeg har der.. Håper de varierer setlista med flere klassikere som ikke er spilt så mye...gone shootin, whats next to the moon, IF YOU WANT BLOOD! De spilte jo disse i 2003 og beviste at de funka som bare faen..Men de har vært dårlige på variasjon siste 20 åra live Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vil ha "Shot down in flames"! Får alltid gåsehud når jeg ser på No Bull-dvd'en. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vil ha "Shot down in flames"! Får alltid gåsehud når jeg ser på No Bull-dvd'en. Movin down the mototorway, got a hole lot of of booze... Kanonlåt.....og det er dette AC/DC dreier seg om. Masse humor, kombinert med knalllhard rock n roll Lenke til kommentar
Athon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Etter å ha hørt noen opptak fra Wachovia Arena er jeg nesten glad jeg ikke har billetter. Sangstemmen til Brian er forferdelig, resten av bandet høres heller ikke så bra ut. *Spoiler warning* Setlist og videoer http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=107731 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB. Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne. Endret 27. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Athon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB. Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne. Er ikke enig, var selv veldig skuffet etter priest konserten i bergen i sommer på grunn av den grusomme stemmen til rob halford, han burde slutte å røyke. Det med setlisten kan jeg vere enig i så lenge sangene blir spillet på en tilfredsstillende måte. Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB. Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne. Er ikke enig, var selv veldig skuffet etter priest konserten i bergen i sommer på grunn av den grusomme stemmen til rob halford, han burde slutte å røyke. Det med setlisten kan jeg vere enig i så lenge sangene blir spillet på en tilfredsstillende måte. Han høres mye bedre ut enn i 2000/2001 Syns det høres jævlig bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå