ArsEna Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er verdens heldigste!Først gikk 2 fanclubb sitteplass billetter til helvete pga feil på betalingssystemet til billettservice.Klarte å få tak i 2 ståplasser men det og gikk til helvete.Og klarte å få tak i 2 ståplasser til med samme resultat. Omtrent alt håp var ute. Så kom jeg hjem fra jobb natt til onsdag 15. februar kl 01.00 og søkte i ett kjør på billettservice. Kl 04.00 ga jeg opp og skulle legge meg. Hørte på litt AC/DC for å pine meg litt. Tok et siste søk før leggetid og vips der var det 2 ledige ståplasser Og da gikk alt med betalingen fint.Er ellers en uheldig person så jeg trodde det nesten ikke hvordan klarte du det? når jeg var oppe i fire-tida for å sjekke, sto det bare at salget starter kl0900! var ikke mulig å søke frem de aktuelle billettene Legg merke til detaljen natt til Onsdag. Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Legg merke til detaljen natt til Onsdag. hehe, beklager.. det er litt for tidlig for min del edit: hmm.. iflg. forsida på billettservice er de uavhentede billettene nå utsolgt Endret 17. oktober 2008 av Nonst0p Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kan ikke skjønne at det er utsolgt. Var der fra sekund -60! De må ha gått gjennom fanklubben elns.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dagens uavhentede billetter-salg var hvertfall en vits. Tok ikke minuttet engang før det var tomt. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå er det utsolgt ja, jeg kan bekrefte dette. Kom igjennom nettop. "Det er ikke flere billetter igjen" eller noe lignende stod i en gul boks. Fanklubben var det nok ikke, jeg skjekket der. Da stod det Sold Out hele tiden. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 En fyr selger billett til 2800 på finn, det blir jeg sint av. Nummeret hans er 99774830 og han heter Jarle. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skal vi anmelde mannen? Haha! Sikkert fake og! Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fant han jeg og:P Ossen er reglene på detta a? Er det ikke sånn at hvis du kjøper den for 2800 så kan du etterpå si at du vil ha tilbake mellomlegget ellers anmelder du han? xD Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Angående salg av billetter over vanlig utsalgspris: http://www.dinside.no/okonomi/netthandel/f.../art507966.html Endret 17. oktober 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Men hvis jeg da kjøper denne billetten til 2800 kroner, kontakter han når jeg har fått billetten og forlanger overskridende beløp tilbake. Kan han da nekte å slippe unna med det? Eller tvinger onklel politi han? Edit: Har tipset finn og annonsen er nå fjernet;) Endret 17. oktober 2008 av kristoffer90 Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men hvis jeg da kjøper denne billetten til 2800 kroner, kontakter han når jeg har fått billetten og forlanger overskridende beløp tilbake. Kan han da nekte å slippe unna med det? Eller tvinger onklel politi han? Edit: Har tipset finn og annonsen er nå fjernet;) Svinepels Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 om man har sitteplasser, er det mulig å "snike" seg nd til ståplassene? bare lurer =) uansett, fikk billettene mine i posten i dag, yei! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk også mine billetter i posten i dag. Sweet! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Pokker, mine er enda ikke kommet. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) fikk mine billetter i dag oohhhhh de er lekkre! hmm...bankboks neste :!: Endret 17. oktober 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 er det noen her som har fått black ice albumet? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 fikk mine billetter i dag oohhhhh de er lekkre! hmm...bankboks neste :!: De er ikke sikre. Jeg tar en "The bank job". Area 51 må være den eneste sikre plassen. Med mindre billettene blir stjålet av aliens. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 shit blir stressa når folk har fått billettene sine, og ikke jeg!!!!! sikkert ubegrunna, menmen;) Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk mine billetter i dag, sola skinner, øl i kjøleskapet.. ah Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 fikk mine billetter i dag oohhhhh de er lekkre! hmm...bankboks neste :!: De er ikke sikre. Jeg tar en "The bank job". Area 51 må være den eneste sikre plassen. Med mindre billettene blir stjålet av aliens. hmmm.den tenkte jeg ikke på. får legge dem i en plastpose og stappe dem i mellom rompeballene.....der vil ingen prøve seg...tro meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå