ArsEna Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor tidlig var det? Jeg var inne kl 04.00 i dag tidlig, og kl 07.30. Når fikk du billetter? Har jeg nok en gang vært superuheldig? Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor tidlig var det? Jeg var inne kl 04.00 i dag tidlig, og kl 07.30. Når fikk du billetter? Har jeg nok en gang vært superuheldig? jeg var vel inne og bestilte akkurat litt over kl.04.00 i dag tidlig. Gikk greit da, men var nok superheldig Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette er det verste!! Nå begynner jeg snart å grine over uflaksen min, skjebnen vil visst ikke ha meg til Oslo i februar. Men jeg skal fortsette å prøve, dette var på en måte en god nyhet, for det viser at det fortsatt finnes håp. Men mest er dette utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Som jeg sa i Metallica-tråden: Du må bare drite i billettservice og ACDC. Er sikkert ikke noe problem å få billetter andre steder etterhvert. Folk ikke plukker opp, at folk har bestilt alt for mange (vennegjenger bestilte til alle sammen samtidig), uavhentede billetter innen 3 dager osv. Fikk bill. til Metallica på Valle Hovin dagen før konserten f.eks. Henta den i køen på konserten faktisk. Og Springsteen fikk jeg ei uke før av en fyr på jobb som hadde en for mye siden en kompis ikke kunne dra. There is always hope. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Joda, men ønsker ikke å vente så lenge med å få billett. Jeg vil gjerne ha den sikret i god tid slik at jeg kan begynne å planlegge og bestille reisen bort til Oslo og slikt. Det er lurt å gjøre så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kjekt å bo 30 minutter unna oslo med tog Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har billetter til New york 13. og 14. november, oslo 18. feb og Stockholm 20. Feb...ah.. Skal også når de kommer til sverige og/eller norge til sommeren Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har billetter til New york 13. og 14. november, oslo 18. feb og Stockholm 20. Feb...ah.. Skal også når de kommer til sverige og/eller norge til sommeren What? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Kjekt å bo 30 minutter unna oslo med tog Haha. Bor 4 timer unna med tog og har ikke peiling på hvordan jeg skal overnatte enda. Vi som reiser er alle under 18, så kommer ikke innpå noe hotell, men AC/DC, det skal vi! Endret 15. oktober 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kjekt å bo 30 minutter unna oslo med tog Tog til Fornebu? Hehe...det er lenge siden flyene slutta og lande der, og du håper på tog?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nææj men trenger ikke tenke på fly til oslo og slikt tøv. Mao kan jeg skaffe en billett dagen før og fortsatt komme meg dit uten problemer. Trenger ikke planlegge flere mnd først. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nææj men trenger ikke tenke på fly til oslo og slikt tøv. Mao kan jeg skaffe en billett dagen før og fortsatt komme meg dit uten problemer. Trenger ikke planlegge flere mnd først. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Da sees vi..tar på meg en sixpence sånn at du kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Som jeg sa i Metallica-tråden: Du må bare drite i billettservice og ACDC. Er sikkert ikke noe problem å få billetter andre steder etterhvert. Folk ikke plukker opp, at folk har bestilt alt for mange (vennegjenger bestilte til alle sammen samtidig), uavhentede billetter innen 3 dager osv. Fikk bill. til Metallica på Valle Hovin dagen før konserten f.eks. Henta den i køen på konserten faktisk. Og Springsteen fikk jeg ei uke før av en fyr på jobb som hadde en for mye siden en kompis ikke kunne dra. There is always hope. Ringte billettservice, hun samedama sa at alle billetter som hadde blitt reservert har blitt hentet. INGEN billetter igjen, svartebørshorepris ligger på 2-3000kr Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ringte billettservice, hun samedama sa at alle billetter som hadde blitt reservert har blitt hentet. INGEN billetter igjen, svartebørshorepris ligger på 2-3000kr de som kjøper billetter for og så selge de skulle ha blitt satt i det mørkeste fangehullet med vann og brød i hundre år. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så lenge de ikke får noe gevinst ut av det, så er det jo ikke ulovlig. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er irriterende at ikke selgerne på finn.no svarer. Synes det også er relativt få billetter til salgs der. Hvor er alle svartebørsselgerne? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror kanskje det var litt for få billetter til at det blir veldig utbredt svartebørssalg Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var det ikke sånn at de uavhentede billettene osv. skulle legges ut kl 0900 i morgen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror kanskje det var litt for få billetter til at det blir veldig utbredt svartebørssalg Har ingeting med saken å gjøre, er vel endelig finn og noen andre som starter å slå ned på svartebørs salget. Var i hvertfall sånn når Metallica var her sist, alle annonser som var dyrere enn orginal prisen ble slettet Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har fått billettene i posten? Håper de kommer i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå