Masteral Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ville definitivt sjekket ut Finn.no. Det virker som en bra deal for de av dere som ikke har billett enda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe ja..så en annonse igår ettermiddag. Flybillett fra stavanger til oslo + natt på hotell i oslo og konsertbillett. 15000,- Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Om dere ser annonser/auksjoner hvor billetter går for høyere sum en hva billetten koster, så rapporter det til siden hvor dem er annonsert. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det bra eller dårlig å sitte like ved scenen? Ser for meg det blir litt for mye på siden. Har plass på felt O.. Generelt sett er det ikke spesielt bra med sitteplasser på stadion da man blir sittende helt på sidelinja og bandet aldri "henvender" seg til publikum som sitter der. Men om jeg kunne velge tror jeg at jeg ville valgt plassene nærmest scenen først, selv om de blir helt på siden av scenen. Desto nærmere man sitter desto bedre ser man jo. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, ledig hvor? Var ledige billetter på billettservice i natt. Sikkert bestillinger som ikke har gått gjennom grunnet betaling eller no. Jeg har hvertfall sikra billetter til meg og mine! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den 15000,- annonsen er borte igjen idag. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere du er på bærtur. når ordningen er den at det blir sendt pr. post vil billettene dukke opp under avlyst til di er sendt. tidligere i dag sto det "Avlyst" .. nå står det "Kjøp, Send per post" hos meg. Føler meg 100kilo lettere no,, håper det er sant,, det har garantert vært noe surr,, men ikke så rart serveren, var jo helt på bærtur. Endret 14. oktober 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da har jeg faktisk fått fikset meg 2 billetter jeg også. Var ledig til morran i dag, fikk også 2 billetter ved siden av hverandre i felt F, så ikke så gærent tror jeg ! Tror det kan være lurt å prøve med jevne mellomrom assa ! Det amatør-systemet til billettservice er jo tydeligvis helt på bærtur. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk selvsagt ikke billlett, men regner med det ordner seg etterhvert. Det ordnet seg for mange med Metallica til slutt.. =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Billettservice sier det er tomt igjen nå. Men jeg gir ikke opp jeg heller. Fikk billett til metallica 1 dag før. Og Bruce Springsteen (dag 2) uka før konserten av en på jobb. Er alltid masse folk som ikke kan dra likevel, eller har bestilt for mange billetter og ikke henter alle. Da går det tilbake til billettservice eller oslo spektrum. Endret 14. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Medalje til de som sitter klokka 4 om natta og spaner etter billetter. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Koster det penger å ringe billettservice? Har venta i 10min alt de sier er ha penn og morra di klart. hva re dette billetter til 3000kr: http://www.worldticketshop.com/concerts/ac...108723246244864 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Billettservice klarte å slette billettene mine håper selskapet kan brenne langt nede en viss plass. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Til dere som ikke fikk kjøpt i går: Det ligger nå to billetter (separat) på finn.no, til utsalgspris. Er dog ingen info om det er stå- eller sitteplasser. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Til dere som ikke fikk kjøpt i går:Det ligger nå to billetter (separat) på finn.no, til utsalgspris. Er dog ingen info om det er stå- eller sitteplasser. Sikkert 1000 andre som også har sett den:P NOEN SOM VET HVORFOR BILLETTMONGOSERVICE ikke svarer? Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Til dere som ikke fikk kjøpt i går:Det ligger nå to billetter (separat) på finn.no, til utsalgspris. Er dog ingen info om det er stå- eller sitteplasser. Sikkert 1000 andre som også har sett den:P NOEN SOM VET HVORFOR BILLETTMONGOSERVICE ikke svarer? Hehe, du har sikkert rett der ja Kanskje de fikk så mange sinte telefoner og e-poster i går at de ikke tør? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk et ytterst løst svar på en henvendelse jeg sendte i går. Er nok ikke de eneste som sender mail etter det som skjedde i går så de har vel nok å gjøre. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk et referransenummer når jeg bestilte to billetter. Sto avlyst på betalingen. Nummeret starter med 016562460*******. Nummeret virka ikke hos NArvesen når jeg skulle hente billetter. Kan jeg ringe morraknullerne, og fortsatt få billet? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det samme skjedde med meg,, fikk ikke billettene. Føler med deg. Endret 14. oktober 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det samme skjedde med meg,, fikk ikke billettene. Føler med deg. neimen tror de er reserver, men de fittene tar aldri telefonen. De srkiver ikke hvor mye det koster å ringe, og heller ikke når de har åpent. FY FAAAAAAAAAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå