Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 det spørs, for man kunne ikke reservere billetter, jeg fikk kjøpt 4stk som blir sendt med engang i posten, så hvis det blir noe rest, må jeg levere billetten tilbake.. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet hva billettstatus online reservation og avlyst betyr? Begynner å bli skit nervøs om at jeg ikke får billett alikavell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kanskje et long shot, men noen som vet om Rad 9 er langt foran? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere Ble jo trekt penger fra kortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 nei blir ikke det, har du sett om det har blit trekt? hvis ikke så no luck, fikk samme greia på noen billeetter, fikk "betalt" men ble avlyst og ikke trekt Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) De som kjøpte billettene sa det ble trekt fra kontoen. Det står under online reservasjoner og ikke online kjøpe at det er avlyst. Endret 13. oktober 2008 av Hunter147 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det bra eller dårlig å sitte like ved scenen? Ser for meg det blir litt for mye på siden. Har plass på felt O.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan bytte mot felt G Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) tror jeg fikk bestilt nå via fanklubben, men fikk noe internal error greier etter jeg hadde tatt BankID. Men under "Se Ordre" står det nå at jeg har 1 billett med status reservert. hva betyr dette? og det står at utløpsdato er 13.10.08 kl 22.54.. hva betyr det? har jeg billett? har ikke fått noe mailbekreftelse eller blitt trekt fra konto enda.. =/ edit: glem det... nå ble status avlyst =/ faaaen edit2: JAAAAA Det gikk! ikke gi opp folkens! det er enda håp! Endret 13. oktober 2008 av TaleX Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bah, dette var helt håpløst Etter og ikke å ha fått billett fra billettservice prøvde jeg meg som mange andre på det andre alternativet: fanklubben. Dette virket til en viss grad. Jeg fikk bestilt billetter men nå har de status som: Cancelled Jeg prøvde å kjøpe igjen da jeg så statusen, men da virket ikke koden min lengre (den jeg fikk fra fanklubben) og jeg fikk følgende feilmelding: " Error Description Not Found". Dette var ikke godt nok syns jeg Så hva gjør jeg nå da, føler meg snytt for noen billetter Er det noe i det hele tatt man kan gjøre bortsett fra å klage? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere du er på bærtur. når ordningen er den at det blir sendt pr. post vil billettene dukke opp under avlyst til di er sendt. tidligere i dag sto det "Avlyst" .. nå står det "Kjøp, Send per post" hos meg. Endret 13. oktober 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere du er på bærtur. når ordningen er den at det blir sendt pr. post vil billettene dukke opp under avlyst til di er sendt. tidligere i dag sto det "Avlyst" .. nå står det "Kjøp, Send per post" hos meg. ja vell, det virker logisk, billettene jeg har garantert fått står det: Kjøp Send per post. billettene det ble surr med og jeg ikke fikk bekreftelses mail står det: avlyst Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flott... Registrerte meg på fanklubben for å forsøke å skaffe billetter på den måten, og så får jeg opp beskjed om at ingen flere billetter er tilgjengelige. Jaja, det var 250 kroner for ingen ting... 90dagers "money back if not happy guarantee" Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jess, da kjøpte jeg billetter.. ledig nå folkens... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Billetene var i boks sia går. Fikk ståplasser og alt uten veldig mye problemer, er alltid treig og tullete den sia man bestiller ifra.. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jess, da kjøpte jeg billetter.. ledig nå folkens... Ledig? HVor? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, ledig hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå