Suncurtain Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 For noe dritt! Meldte meg inn i fancluben og bestilte 2 billetter. Når jeg så skulle betale trengte jeg bankID, noe jeg ikke hadde tilgjengelig før jeg kom hjem, og da var det utsolgt! Koden så ut til å vere korrupt, men de fikset det når jeg ringte. NÅ! er jeg glad! Bare synd det ble sitteplasser, men er uansett tøft, spesielt siden det er fc-plasser, og jeg får kanskje byttet med noen innen konserten. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hvor finner jeg koden på fanklubben? Finner den ikke på my account =/ Edit: Fant det Endret 13. oktober 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ok, litt panikk her: jeg HAR 2 billetter, men siden jeg hadde så panikk bestilte jeg sitteplasser fordi jeg trodde det var det eneste ledige (via fan club) og 2 til kamerater skal være med som har ståplasser, er det mulig å bytte fra sitte til ståplass? Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når konserten går i Bergen. Håpløst at det ikke var mulig med personlig fremmøte i Grieghallen. Dette hadde vært mye mer rettferdig. Da hadde vi fans i Bergen også hatt store muligheter. Jeg visste egentlig at dette ville gå galt. Jeg lærte av Metallica, ALDRI stol på Billettservice. Men når vi ikke har andre muligheter får det gå slikt. Jeg får håpe det dukker opp noe på finn.no til under 1000-lappen. Det pleier å gjøre det etterhvert. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når konserten går i Bergen. eh? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En rekke innlegg med upassende innhold er fjernet. Reaksjoner på moderering tas via PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når konserten går i Bergen. eh? Skrev noe, tenkte noe annet,. Jeg mente selvfølgelig: Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når du bor i Bergen. Når kl på fredag vil billetter som ikke er betalt legges ut? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ok, litt panikk her: jeg HAR 2 billetter, men siden jeg hadde så panikk bestilte jeg sitteplasser fordi jeg trodde det var det eneste ledige (via fan club) og 2 til kamerater skal være med som har ståplasser, er det mulig å bytte fra sitte til ståplass? Nei. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er det fortsatt tilgjengelige billetter via Fanklubben? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er det fortsatt tilgjengelige billetter via Fanklubben? jeg kjøpte der for noen timer sia Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ståplasser har vært tomt ei god stund tror jeg.. Vet ikke om de i det hele tatt var tilgjengelige for fanklubben. De andre vet jeg ikke. Joda, var ståplasser for fanklubben Fikk selv kjøpt to stk litt etter det var annonsert utsolgt og trafikken begynte å dabbe av på billetservice.no Gleder meg! Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Koster det noe å ringe Oslo Spektrum? Jeg hadde 147 anrop som telefonsvarern dems tok:P Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Om det er noen som vil bytte fra stå- til sitteplasser er det bare å si fra. Lenke til kommentar
einst Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kom til køen ved spektrum 08.15.. en del folk der. Ikke no stress å få billetter da.. Jeg og min bror sikret oss 8 billetter Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flott... Registrerte meg på fanklubben for å forsøke å skaffe billetter på den måten, og så får jeg opp beskjed om at ingen flere billetter er tilgjengelige. Jaja, det var 250 kroner for ingen ting... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Møtte opp 6 i morges og ble nr.60 i køen. Absolutt det beste hvis man har tid, sitte å chillen i et par timer med god stemning og AC/DC musikk Noen som vet hvilken plate som ble spillt der? Hjemmelaget mix? Bestillte uansett 4 sitteplasser, orker ikke å stå selvom det sikkert hadde vært noe kulere. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Tomt gjennom fanklubben altså? Hvor mange kunne man bestille gjennom fanklubben? EDIT: Det står at det ikke er lov å registrere seg når man er under 18 år og bor utenfor USA. Gjør det noe? Endret 13. oktober 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Forresten noen som vil bytte en sitteplass på Rad 3 mot en på Rad 9? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet når Billettservice legger ut igjen uavhentede billetter? Torsdag, fredag? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flott... Registrerte meg på fanklubben for å forsøke å skaffe billetter på den måten, og så får jeg opp beskjed om at ingen flere billetter er tilgjengelige. Jaja, det var 250 kroner for ingen ting... ikke si det, tror det dumper en liter overaskelse i postkassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå