Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009

sdf123

Anbefalte innlegg

For noe dritt!

Meldte meg inn i fancluben og bestilte 2 billetter. Når jeg så skulle betale trengte jeg bankID, noe jeg ikke hadde tilgjengelig før jeg kom hjem, og da var det utsolgt!

Koden så ut til å vere korrupt, men de fikset det når jeg ringte.

NÅ! er jeg glad! :D

Bare synd det ble sitteplasser, men er uansett tøft, spesielt siden det er fc-plasser, og jeg får kanskje byttet med noen innen konserten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når konserten går i Bergen. Håpløst at det ikke var mulig med personlig fremmøte i Grieghallen. Dette hadde vært mye mer rettferdig. Da hadde vi fans i Bergen også hatt store muligheter. Jeg visste egentlig at dette ville gå galt. Jeg lærte av Metallica, ALDRI stol på Billettservice. Men når vi ikke har andre muligheter får det gå slikt. Jeg får håpe det dukker opp noe på finn.no til under 1000-lappen. Det pleier å gjøre det etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når konserten går i Bergen.

eh?

Skrev noe, tenkte noe annet,. Jeg mente selvfølgelig: Det er vanskelig å sove utenfor Spektrum når du bor i Bergen.

Når kl på fredag vil billetter som ikke er betalt legges ut?

Lenke til kommentar
Ståplasser har vært tomt ei god stund tror jeg.. Vet ikke om de i det hele tatt var tilgjengelige for fanklubben. De andre vet jeg ikke.

Joda, var ståplasser for fanklubben :) Fikk selv kjøpt to stk litt etter det var annonsert utsolgt og trafikken begynte å dabbe av på billetservice.no

Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Flott... Registrerte meg på fanklubben for å forsøke å skaffe billetter på den måten, og så får jeg opp beskjed om at ingen flere billetter er tilgjengelige. Jaja, det var 250 kroner for ingen ting...

Lenke til kommentar

Møtte opp 6 i morges og ble nr.60 i køen. Absolutt det beste hvis man har tid, sitte å chillen i et par timer med god stemning og AC/DC musikk :D

Noen som vet hvilken plate som ble spillt der? Hjemmelaget mix?

Bestillte uansett 4 sitteplasser, orker ikke å stå selvom det sikkert hadde vært noe kulere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...